ben weer bij de wei geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-01 20:34

na die zaterdag dat Kelly weg is gegaan ben ik niet meer bij de wei gegaan. afgelopen zaterdag kwam ik de oude eigenaar tegen. we begonnen een beetje te praten. toen zei ze dat er nieuwe shetten in kelly's wei staan. Ik had het tegen patries gezegt. zij was gaan kijken, en had mij overgehaald om ook te gaan kijken, k had niet echt zin. Het zijn best poepies. Maar het is zo raar om daar weer te zijn. zonder dat Patries het zeg heb ik best een traantje gelaten Verdrietig Ik was gewend om al in de verte Kelly te schreeuwen, en nu.. staan er een stel wild vreemde shetties in haar wei. Het is echt zo'n raar gevoel, om daar dan zo te staan. Zonder dat Kelly er is! Maar al die herinderingen komen eigelijk nu pas naar boven. en nu voel ik me eigelijk meer verdrietig dan toen ze pas weg gaat.

pfff, dit lucht wel behoorlijk op!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 21:04

raar he om je schat niet meer in de wei te zien staan. als roepen geen zin heeft. dat er vreemde pony's in "haar" weiland staan.
sterkte ermee meis schrijf t lekker van je af ik snap hoe je je voelt

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 21:26

dat is inderdaad moeilijk, zon vreemde paardjes in kellys wei

bij samoerai stond eerst ook ineens een andere pony in zijn stal. nou... je weet niet hoe ik me schrok!