Par @ spring *work*

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
talented

Berichten: 2434
Geregistreerd: 26-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 00:10

Ik wist niet dat het zo gevoelig lag! Ik vind dat je deze fotos dan beter niet had kunnen plaatsen! Dit vraagt tenslotte om kritiek en aangezien jullie daar niet tegen kunnen! Ik ben er heilig van overtuigd dat ze wel talent heeft maar op deze fotos valt dat niet af te lezen.Sorry

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-04 00:22

talented schreef:
Ik wist niet dat het zo gevoelig lag! Ik vind dat je deze fotos dan beter niet had kunnen plaatsen! Dit vraagt tenslotte om kritiek en aangezien jullie daar niet tegen kunnen! Ik ben er heilig van overtuigd dat ze wel talent heeft maar op deze fotos valt dat niet af te lezen.Sorry


Ik kan tegen kritiek, binnen bepaalde perken, als er door gezeikt *want ja dat word het nu* word door mensen die gewoon niet verder willen lezen dan hun neus lang is word ik het zat.

Ze heeft zelf al een stukje geplaatst over haar houding, en dan nog moet er gezeurt worden terwijl wij dus hier alleen wilden laten zien dat mijn paardje eindelijk eens wat anders doet dan hindernis materiaal breken.

Maar blijkbaar zijn foto's pas goed genoeg als het paard in kwestie al Z springen is?

Lees de andere pagina's eens door, en oordeel dan of ik niet tegen kritiek kan, bekijk dan gelijk wat andere foto's en profielen en zie hier...niet iedereen rijd zo perfect als jou.

En wie geeft er nou een fiets om talent?
Ze hebben LOL.

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 00:39

Inderdaad nogal flauw hoe er hier wordt gereageerd...De foto's zien er harstikke leuk en ongedwongen uit en dat de ruiter er dan niet opzit zoals voor het plaatje zou moeten zijn,so be it...
Het is helaas niet mogelijk om onder alle omstandigheden als 'een plaatje' op je paard te blijven zitten.
Maar om daar nu zo over door te zaniken?

Sily,nogmaals ik vind het leuke foto's !

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-04 00:43

Kelly ik ga spontaan voor je duimen dat je paard ook opeens kan springen Knipoog
Hahahaha thanks hoor, ben ook nog steeds gewoon erg trots op Parrie Ach gut

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 00:45

Afbeelding

*LOL*

(dit mag toch wel?)

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-04 00:50

*heeft eff gezocht* volgende keer wel zorgen dat je lijn niet gedraait is....het is vast en zeker ergens slecht voor Haha!
Ik zie dus aan deze foto nu al dat jij helemaal geen goede band met je longeerlijn hebt Haha!

Hahahha vind het ene geweldige foto eigenlijk....ze lijkt ook echt pissed op je Haha!

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 00:52

Lijn +zweep vasthouden, digi proberen goed te houden en paard aan het lopen houden,gaat niet samen Haha!

Moet inderdaad beter op die lijn letten..En echt blij was ze er niet mee nee...(nouja,na een paar keer weer wel hoor Schijnheilig )...

Maar sorry,dit is jouw topic Knipoog

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-04 00:54

KellyenXena schreef:
Lijn +zweep vasthouden, digi proberen goed te houden en paard aan het lopen houden,gaat niet samen Haha!

Moet inderdaad beter op die lijn letten..En echt blij was ze er niet mee nee...(nouja,na een paar keer weer wel hoor Schijnheilig )...

Maar sorry,dit is jouw topic Knipoog


Maakt niet uit hoor, deel mijn leed graag Knipoog Haha! Tong uitsteken

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 00:57

Haha! Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 09:09

talented schreef:
Ik wist niet dat het zo gevoelig lag! Ik vind dat je deze fotos dan beter niet had kunnen plaatsen! Dit vraagt tenslotte om kritiek en aangezien jullie daar niet tegen kunnen! Ik ben er heilig van overtuigd dat ze wel talent heeft maar op deze fotos valt dat niet af te lezen.Sorry



ik zal je kritiek pas op waarde in kunnen schatten als ik enigsinds een beetje wat van je achtergrond weet........ nu gooi je losse kreten de wereld in zonder deze te onderbouwen. Ik wil eerst weten wat JIJ gepresteerd hebt en wat JOUW expertise danwel ervaring is ......... dus vul bijvoorbeeld je profiel in aangevuld met foto´s ...... en ga je kritiek onderbouwen dan kan ik het eventueel waardevol vinden

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 09:39

Ik weet al wie je bent, jij bent die knul die dit paard rijd. Z2 in de dressuur vind ik altijd wat anders dan Z int springen......... omdat in de dressuur veel balken voor ogen zitten en in springen een balk op de grond een balk op de grond is. Daarom hecht ik qua rijkunst meer waarde aan de techniek van springers als van dressuurruiters......

en dan ben ik zelf een dressuurprikkert die niet kan springen Haha!

[HAW] Nonny @ Work (had geen zin!)

maar als ik weer een balkensloper heb dan zal ik jou uitnodigen om te kijken of je het paard er OVER heen krijgt inplaats van er DOOR heen , kijken of jij het en voor elkaar krijgt EN netjes zit Haha!

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 09:53

gijsenkim schreef:
en dan ben ik zelf een dressuurprikkert die niet kan springen Haha!


Dus Kim, voor springles hoef ik niet bij jou aan te komen? Knipoog

Voorlopig hoeft dat nog niet. Moet namelijk eerst nog de stopknopjes en langzamerknopjes bij Par vinden. Ik vind het erg knap van Peggel dat zij die de eerste keer wel heeft kunnen vinden. De eerste keer dat ik op Par ging, ging ze maar vast stappen en ze was gewoon niet meer te stoppen. En ze had een soort van race-draf. Gaat nu wel al beter, maar als mevrouw haar racedagje heeft kan ik haar vast ook niet meer stoppen.

Niemand kan zich voorstellen hoe dit paardje is, voordat je er zelf een keer hebt opgezeten. Er bestaat dan echt geen rem meer.

Dus ik vind het nog steeds erg knap, dat Peggel Par goed aankon. OK dan!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 10:16

maar peggel kan wel sturen.......... Haha! er zijn weinig mensen zo handig als Peggel

moes
Berichten: 1005
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 13:55

talented"]
[quote="crossmonster"][quote="moes"]
[quote="talented schreef:
heeft dat meisje verder geen ervaring met springen maar enkel het lef? Haar houding en zit is niet zoals het hoort namelijk!Maar voor een haflinger springt hij best leuk!

Hoezo haar houding en zit is niet goed ?? Verward Op de eerste foto gaat ze miss. iets te overdreven naar voren verder springt ze goed hoor!
[/quote]

ik kan haar geen ongelijk geven, moes
ze steekt het onderbeen veels te ver af en kijkt teveel naar de grond/ naar achter ? op een foto kijkt ze wel goed naar voren .
maar ponyruitertjes die z rijden hebben vaak nog niet zo'n goede rijsteil...
doordat paarden veel meer gevoel en bascule geven als pony's leert men meestal pas op paarden een goede rijsteil aan;)
dus dat ze 2x z heeft gereden dat geloof ik dan wel hoor
alleen is de rijsteil een aandachtspunt
en natuurlijk valt het niet mee om netjes te zitten op een onervaren pony
lef heeft ze iig wel !
[/quote]

ja dat bedoel ik..ik wil haar niet afkraken maar het is puur een constatering! ik heb trouwens ook zelf Z2 gereden dus ik heb niet enkel praatjes! maar ieder zijn mening he!
[/quote]
Er bestaad geen z2 in het springen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 13:55

gijsenkim"]
[quote="talented schreef:
Ik wist niet dat het zo gevoelig lag! Ik vind dat je deze fotos dan beter niet had kunnen plaatsen! Dit vraagt tenslotte om kritiek en aangezien jullie daar niet tegen kunnen! Ik ben er heilig van overtuigd dat ze wel talent heeft maar op deze fotos valt dat niet af te lezen.Sorry



ik zal je kritiek pas op waarde in kunnen schatten als ik enigsinds een beetje wat van je achtergrond weet........ nu gooi je losse kreten de wereld in zonder deze te onderbouwen. Ik wil eerst weten wat JIJ gepresteerd hebt en wat JOUW expertise danwel ervaring is ......... dus vul bijvoorbeeld je profiel in aangevuld met foto´s ...... en ga je kritiek onderbouwen dan kan ik het eventueel waardevol vinden
[/quote]

Kom op nou zeg, einde discussie aub. niet eropdoor gaan please

Maar blijf het een gave haf vinden hoor, die parretje! super!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-02-04 13:56, in het totaal 1 keer bewerkt

moes
Berichten: 1005
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 13:55

moes"]
[quote="talented"][quote="crossmonster"]
[quote="moes"][quote="talented schreef:
heeft dat meisje verder geen ervaring met springen maar enkel het lef? Haar houding en zit is niet zoals het hoort namelijk!Maar voor een haflinger springt hij best leuk!

Hoezo haar houding en zit is niet goed ?? Verward Op de eerste foto gaat ze miss. iets te overdreven naar voren verder springt ze goed hoor!
[/quote]

ik kan haar geen ongelijk geven, moes
ze steekt het onderbeen veels te ver af en kijkt teveel naar de grond/ naar achter ? op een foto kijkt ze wel goed naar voren .
maar ponyruitertjes die z rijden hebben vaak nog niet zo'n goede rijsteil...
doordat paarden veel meer gevoel en bascule geven als pony's leert men meestal pas op paarden een goede rijsteil aan;)
dus dat ze 2x z heeft gereden dat geloof ik dan wel hoor
alleen is de rijsteil een aandachtspunt
en natuurlijk valt het niet mee om netjes te zitten op een onervaren pony
lef heeft ze iig wel !
[/quote]

ja dat bedoel ik..ik wil haar niet afkraken maar het is puur een constatering! ik heb trouwens ook zelf Z2 gereden dus ik heb niet enkel praatjes! maar ieder zijn mening he!
[/quote]
er bestaad geen z2 in het springen, zz zul je bedoelen

talented

Berichten: 2434
Geregistreerd: 26-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 14:03

staat er bij dat het springen is dan?

talented

Berichten: 2434
Geregistreerd: 26-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 14:06

Anique_Vaandrig"]
[quote="gijsenkim"][quote="talented schreef:
Ik wist niet dat het zo gevoelig lag! Ik vind dat je deze fotos dan beter niet had kunnen plaatsen! Dit vraagt tenslotte om kritiek en aangezien jullie daar niet tegen kunnen! Ik ben er heilig van overtuigd dat ze wel talent heeft maar op deze fotos valt dat niet af te lezen.Sorry



ik zal je kritiek pas op waarde in kunnen schatten als ik enigsinds een beetje wat van je achtergrond weet........ nu gooi je losse kreten de wereld in zonder deze te onderbouwen. Ik wil eerst weten wat JIJ gepresteerd hebt en wat JOUW expertise danwel ervaring is ......... dus vul bijvoorbeeld je profiel in aangevuld met foto´s ...... en ga je kritiek onderbouwen dan kan ik het eventueel waardevol vinden
[/quote]

Kom op nou zeg, einde discussie aub. niet eropdoor gaan please

Maar blijf het een gave haf vinden hoor, die parretje! super!
[/quote]

en idd! einde discussie Knipoog

moes
Berichten: 1005
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 15:20

talented schreef:
staat er bij dat het springen is dan?

wat klets je dan over hoe een z springruiter zou moeten springen?? Verward Er werd trouwens toch niet om kritiek op de ruiter gevraagd >;)

LadyFilou

Berichten: 1206
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: Almere, Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 15:29

Nou gaat goed voor de 1e keer OK dan!
Mooie foto's Haha!

Deau
Berichten: 5900
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 17:57

peggel schreef:
wat zit iedereen nou over mn houding te meuten zeg. dus ik steek mn benen misschien wat af en ik kijk naar beneden op de foto's. ik stap tenminste wel op een pony die totaal geen ervaring heeft (behalve balken breken dan). dan is het naar mijn idee de bedoeling dat ie over de sprong gaat (wat namelijk niet haar bedoeling was) en je haar daarbij niet hindert. en dat lukt lijk me aardig. ik heb ook meerdere malen een stijlprijs gewonnen (onder andere provincie kampioenschap!) dus zo slecht zal die stijl ook wel niet zijn (onder normale omstandigheden). maar zal er voortaan wat beter mn best op doen Knipoog


Ik wil toch daar over nog iets zegen hoor.
Heel goed dat je op die pony bent gestapt om het uhm te leren.
Het ziet er wel goed uit maar, naar beneden kijken moet je nooit doen.
Ontzettend veel pony's die trappen op de rem wanneer je naar beneden kijkt.
maar verder was het wel goed hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 19:49

Steffie89"]
[quote="peggel schreef:
wat zit iedereen nou over mn houding te meuten zeg. dus ik steek mn benen misschien wat af en ik kijk naar beneden op de foto's. ik stap tenminste wel op een pony die totaal geen ervaring heeft (behalve balken breken dan). dan is het naar mijn idee de bedoeling dat ie over de sprong gaat (wat namelijk niet haar bedoeling was) en je haar daarbij niet hindert. en dat lukt lijk me aardig. ik heb ook meerdere malen een stijlprijs gewonnen (onder andere provincie kampioenschap!) dus zo slecht zal die stijl ook wel niet zijn (onder normale omstandigheden). maar zal er voortaan wat beter mn best op doen Knipoog


Ik wil toch daar over nog iets zegen hoor.
Heel goed dat je op die pony bent gestapt om het uhm te leren.
Het ziet er wel goed uit maar, naar beneden kijken moet je nooit doen.
Ontzettend veel pony's die trappen op de rem wanneer je naar beneden kijkt.
maar verder was het wel goed hoor.
[/quote]

Het wordt nu een beetje een uitgekauwd onderwerp. Hou het hier svp bij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 21:30

Knap hoor!! Ging veel beter in het begin zo te zien! Alleen nog wat; niet naar beneden kijken! Knipoog.. Maar verder netjes hoor (ik kan ut al helemaal niet!)

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-04 00:04

Whahahaha ik was ondertussen in de veronderstelling dat dit topic allang gezakt zou zijn.

Steffie als Par op de rem zou gaan staan zouden wij allang blij zijn Tong uitsteken

Spokie hoe beviel je race dag vandaag?

En idd vroeg ik me na dit te lezen ook af waarom een Z dressuurruiter zich ging vergelijken met iemand die Z springen is? Verward
Een paard het Z dressuur inrijden lijkt mij toch iets anders dan het Z springen in rijden Verward

Maar ach ik ben een leek he Haha!

Maar tenzij iemand ngo wat nieuws te melden heeft *iets over het paard zelf zou al leuk zijn *zullen we dit topic dan maar laten zakken?

Las net in het genoemde topic van Gijsenkim dat je ook de mindere foto's mag plaatsen...ben ik wel blij mee....hoef ik me de reactie van Talented *geweldige naam hoor* ook niet meer zo aan te trekken.

Ik had het leuk gevonden als 1 van de springgekken hier op Bokt iets over Par der spring techniek had gezet, al is het de eerste keer.
In plaats dat de niet springgekken de ruiter gaan afkraken Verward

Is dit nou echt puur jaloezie *nee natuurlijk niet* wat zich hier afspeelt of kunnen sommige mensen nou echt nergens de lol van in zien?

Ik vertrouw verder geheel op Peggy en de verhalen die ik van kim over haar heb gehoort, dus zo vaak als ze wilt mag ze komen springen en mij in de toekomst les geven.
Hebben jullie hier in ieder geval iets bereikt Haha!

*willen jullie vast wel foto's van zien he Bloos *

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-04 00:08

Vergeet bijna Anique Tong uitsteken bladzijde terug stond mijn vraag al of het echt allemaal uitgekauwd moest worden....je antwoord heb je ondertussen wel he Tong uitsteken

Maar hoe vond je je eerste ontmoeteing met het Parrekind?
Hoop dat het er nog een paar worden *gezwellie* en dat raceknol dan een net doet alsof ze iets van opvoeding genoten heeft Haha!
*spokie heeft spierpijn morgen Tong uitsteken *

Bedenk me net dat ook Peggel afentoe wat moeite had met sturen Haha!
Goh lekker onzinnig allemaal, maar maakt het uit, topic en eerste spring foto's van par zijn toch al verziekt toch?

Blij dat bokkers niet de mogelijkheid hebben paardje in kwestie te verzieken, dat doe ik liever zelf Haha!