Par @ spring *work*

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 19:51

wat leuk zeg ik vind dat jullie best hoog hebben gesprongen leuk hoor Lachen

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 19:54

Leuke foto's hoor !

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 20:03

Gaaf zeg om Par zo te zien springen, 't is echt een knappe dame.
Leuke foto's.

MissDonna

Berichten: 8103
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Zuidschermer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 21:06

Wat een lieverd!!
Leuk dat het springen gelukt is Knipoog
-xx-Madieke

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 22:17

Nou syl(ik heb gekeken zoals je ziet) ik ben trots op jullie hoor. Par die voor de eerste keer zo met iemand die vreemd voor d'r is springt vind ik toch echt wel een hele stunt aangezien ik me kan herinneren dat ze de vorige keer alleen maar de balken brak.En natuurlijk ook op jou die haar haar het plezier niet uit handen(nou ja hoeven) laat nemen.
Echt stoer van die kleine meid hoor.Geef haar maar een dikke knuf van mij.

Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 22:23

heeeeej wat een coowle haf Haha!
ze springt wel leuk Knipoog
wie is haar vader?

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 22:32

Gaaf hoor!

suepr.. misshcien dat je zelf t ook nog eeens aandruft Knipoog

Ineke2

Berichten: 33120
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 22:48

Gave foto's hoor! Par kan het wel Haha!
Nu nog meer ervaring krijgen, dan gaat het vanzelf steeds beter OK dan!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-04 23:05

loontje schreef:
Nou syl(ik heb gekeken zoals je ziet) ik ben trots op jullie hoor. Par die voor de eerste keer zo met iemand die vreemd voor d'r is springt vind ik toch echt wel een hele stunt aangezien ik me kan herinneren dat ze de vorige keer alleen maar de balken brak.En natuurlijk ook op jou die haar haar het plezier niet uit handen(nou ja hoeven) laat nemen.
Echt stoer van die kleine meid hoor.Geef haar maar een dikke knuf van mij.


Wat erg dat jij iedere keer de woorden uit mijn mond haalt en mijn gedachten kan lezen.

Irisje, ik ga het in ieder geval proberen *wie niet waagt valt ook nooit he Knipoog *

Sandro ze is van Atlantic

moes
Berichten: 1005
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 23:18

crossmonster"]
[quote="moes"][quote="talented schreef:
heeft dat meisje verder geen ervaring met springen maar enkel het lef? Haar houding en zit is niet zoals het hoort namelijk!Maar voor een haflinger springt hij best leuk!

Hoezo haar houding en zit is niet goed ?? Verward Op de eerste foto gaat ze miss. iets te overdreven naar voren verder springt ze goed hoor!
[/quote]

ik kan haar geen ongelijk geven, moes
ze steekt het onderbeen veels te ver af en kijkt teveel naar de grond/ naar achter ? op een foto kijkt ze wel goed naar voren .
maar ponyruitertjes die z rijden hebben vaak nog niet zo'n goede rijsteil...
doordat paarden veel meer gevoel en bascule geven als pony's leert men meestal pas op paarden een goede rijsteil aan;)
dus dat ze 2x z heeft gereden dat geloof ik dan wel hoor
alleen is de rijsteil een aandachtspunt
en natuurlijk valt het niet mee om netjes te zitten op een onervaren pony
lef heeft ze iig wel !
[/quote]
Hoe moet je in godsnaam anders je been houden kijk even naar beroeps ruiters die hebben hun benen ook zo en je kunt niet zegge dat hun niet kunnen rijden, als je naar voren gaat gaan je benen naar achteren anders zit je bovenlichaam verkeerd. (voor het geval je het denkt dit is niet boos bedoeld ofzow, dus niet verkeerd op vatten)

moes
Berichten: 1005
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 23:21

peggel schreef:
wat zit iedereen nou over mn houding te meuten zeg. dus ik steek mn benen misschien wat af en ik kijk naar beneden op de foto's. ik stap tenminste wel op een pony die totaal geen ervaring heeft (behalve balken breken dan). dan is het naar mijn idee de bedoeling dat ie over de sprong gaat (wat namelijk niet haar bedoeling was) en je haar daarbij niet hindert. en dat lukt lijk me aardig. ik heb ook meerdere malen een stijlprijs gewonnen (onder andere provincie kampioenschap!) dus zo slecht zal die stijl ook wel niet zijn (onder normale omstandigheden). maar zal er voortaan wat beter mn best op doen Knipoog

Dat wou maar ff zegge, enne kijk naar haar benen die zijn echt wel lang hoor (waar moet ze die anders laten?)

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-04 23:24

Moes met benen afsteken bedoelt ze naar mijn idee niet het naar achteren verplaatsen maar de afstand tussen paardenbuik en been...dus eh....afstaken...te ver van het lichaam af.

En op sommige foto's is dit idd zo...maar zoals Peggel zelf al zegt zat ze op een pony die zo onwijs kan drammen, en afentoe geen rem meer heeft Haha!

Daarbij wou ze het liefst om de hindernis heen, dus dat was links rechts en uiteindelijk toch gewoon er over heen.

Hoop dat het nu voor iedereen duidelijk is en we weer kunnen gaan zeuren hoe geweldig Par wel niet is dat ze dit zomaar in een half uur tijd doet Haha! Lovers Tong uitsteken

Doet even wijzigen: Moes ze is maar 1.63 en dat afsteken wat ze zelf ook toegeeft gaat echt niet over het naar achteren leggen, zoals je zegt waar moet je ze anders laten Knipoog

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 23:41

die een na laatste foto is erg appart Haha!, springt leuk hoor hoor een hafjes eerste keer Haha!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-04 23:44

Carolien007 schreef:
die een na laatste foto is erg appart Haha!, springt leuk hoor hoor een hafjes eerste keer Haha!


Hahahaha toen ik de foto zag dacht ik he die is goed...toen keek ik wat beter en dacht wat doet dat pootje daar nou nog? Verward Tong uitsteken

Lekker rustig dooroefenen en dan komt het vanzelf wel in orde denk ik zo *hoop ik zo*

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 01:14

Wat een leuke foto's zeg!!!

Ik vind het echt onwijs knap van dr. Ik had eigenlijk niet verwacht dat ze het zo goed zou gaan doen.
Als jij haar straks een beetje heb ingereden met springen, zal ik misschien ook wel een sprongetje wagen. Knipoog
Ik ben namelijk net zo'n springruiter als jij. Par is dan wel niet zo hoog, maar als ze zo hoog springt is dat toch wel een beetje eng.

Ik vind echt dat ze het super heeft gedaan (zoals ik op de foto's zie dan....en natuurlijk van jou verhalen). OK dan!

Siets

Berichten: 8417
Geregistreerd: 22-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 10:42

goddegoddegod. Wat kan iedereen zich weer lekker druk maken. Je komt niet voor niets in het Z, doe het haar maar eens na! Ik vind het knap voor een eerste keer, en als ze niet had kunnen springen, had ze die pony nevernooit over de hindernis gekregen. Mensen, als jullie het allemaal zo goed weten, waarom zitten jullie dan zelf niet in de topsport? Ik vind het er goed uit zien, en wat ik al zei: helemaal voor een eerste keer! Mooie haf!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 11:04

siets schreef:
goddegoddegod. Wat kan iedereen zich weer lekker druk maken. Je komt niet voor niets in het Z


Hoe kom je in het Z dan??? Met punten voor je houding???
En om nou te zeggen dat topspringers een geweldige houding hebben
Ik vind er maar 1 echt een goede houding hebben, en dat is A. Voorn. Maar dat is dan ook een perfectionist!

Ik vind de haf wel leuk springen voor de eerste keer. Het meisje mag indd wel haar benen wat beter op de plaats houden, en kijken waar ze heen gaat. Verder ziet het er wel goed uit.

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 11:11

Oja, ik zie geen afzetbalk... Zeker voor een eerste keer springen is dit heel belangrijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 18:37

Sily schreef:
So he, en ik maar denken dat je een lief, verlegen blondje was Tong uitsteken Haha! Knipoog


whahaha! peggy en lief en verlegen??? echt niet!

gaaf zeg! parretje aan t springen! ik moet nou toch echt een keertje met Kim mee hoor... zeg ik nou al weken maar t komt er niet van Bloos!

yana

Berichten: 68
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: didam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 21:20

wel leuke foto's en ook een leuk paardje........ alleen het meisje dat erop zit kijkt jammer genoeg de hele tijd naar de grond......of naar de balken

Whizper08

Berichten: 485
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 21:49

Gave foto`s Sil! Wordt ytoch maar een springpony ipv dressuur!!

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 21:59

Sily"]
[quote="loontje schreef:
Nou syl(ik heb gekeken zoals je ziet) ik ben trots op jullie hoor. Par die voor de eerste keer zo met iemand die vreemd voor d'r is springt vind ik toch echt wel een hele stunt aangezien ik me kan herinneren dat ze de vorige keer alleen maar de balken brak.En natuurlijk ook op jou die haar haar het plezier niet uit handen(nou ja hoeven) laat nemen.
Echt stoer van die kleine meid hoor.Geef haar maar een dikke knuf van mij.


Wat erg dat jij iedere keer de woorden uit mijn mond haalt en mijn gedachten kan lezen.

[/quote]

Ja goed he????We gaan gewoon al te lang met elkaar om hihihi.Maar ik meen het wel hoor.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-04 23:25

stagave schreef:
Gave foto`s Sil! Wordt ytoch maar een springpony ipv dressuur!!



Hahahaha dan staat er toch binnenkort een advertentie met spring haf te koop Knipoog
Kreng gaat maar gewoon multifunctioneel worden Haha! Tong uitsteken
Beetje western, endurance en cross er doorheen en gaan met die banaan Tong uitsteken

Loontje idd je meent het en het is nog waar ook...zucht....ik ben afentoe iets te mutserig met Par Haha!

Griebels als je terug leest kan je lezen dat ze idd punten heeft gekregen voor stijl Knipoog
Alhoewel ze vast niet alleen daarmee de Z in gekomen is nee Tong uitsteken

Maar ok, ben het nu wel verplicht er zelf op te stappen en foto's te laten nemen van het springen he Haha! de houding die ik dan heb zal helemaal de moeite van het afzeiken zijn Haha!

talented

Berichten: 2434
Geregistreerd: 26-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 00:00

crossmonster"]
[quote="moes"][quote="talented schreef:
heeft dat meisje verder geen ervaring met springen maar enkel het lef? Haar houding en zit is niet zoals het hoort namelijk!Maar voor een haflinger springt hij best leuk!

Hoezo haar houding en zit is niet goed ?? Verward Op de eerste foto gaat ze miss. iets te overdreven naar voren verder springt ze goed hoor!
[/quote]

ik kan haar geen ongelijk geven, moes
ze steekt het onderbeen veels te ver af en kijkt teveel naar de grond/ naar achter ? op een foto kijkt ze wel goed naar voren .
maar ponyruitertjes die z rijden hebben vaak nog niet zo'n goede rijsteil...
doordat paarden veel meer gevoel en bascule geven als pony's leert men meestal pas op paarden een goede rijsteil aan;)
dus dat ze 2x z heeft gereden dat geloof ik dan wel hoor
alleen is de rijsteil een aandachtspunt
en natuurlijk valt het niet mee om netjes te zitten op een onervaren pony
lef heeft ze iig wel !
[/quote]

ja dat bedoel ik..ik wil haar niet afkraken maar het is puur een constatering! ik heb trouwens ook zelf Z2 gereden dus ik heb niet enkel praatjes! maar ieder zijn mening he!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-04 00:05

Talented heel erg leuk hoor...maar kom je op die van mij rijden dan?

Dat gezeur de hele tijd zeg mensen..paard spring voor de eerste keer, is geweldig sterk en voorwaarts, wordt gewoon over de hindernis heen gereden alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

Alles is al 10 keer gezegt....maar niemand die er zo even op stapt en het haar na doet en dan de hele tijd dat geemmer en gemier.

Ik weet dat er commentaar gegeven mag worden op foto's die je plaatst, maar dat foto's van een jong paard dat haar best doet en lol heeft, niet gemarteld, gedwongen of in de krul getrokken wordt een discussie zouden uitlokken over de houding van een ruiter gaat mij compleet boven mijn cap.

We hebben er alle info bij gegeven, maar blijkbaar moet het echt eerst tien keer voorgekauwd worden.