Wie kent BM stables in prinsenbeek???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gonz
Berichten: 12
Geregistreerd: 24-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-01 14:46

Ik wilde ff weten of iemand BM stables kent en wat je ervaringen van deze handelsstal zijn.
Ik wilde daar gaan kijken om een pony/paard te kopen maar ik wil er wel zeker van zijn dat hij geen slechte naam heeft.

Miran

Berichten: 4453
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 16:54

Ik heb hier pas ook een berichtje over gezet, kan het alleen niet meer terugvinden. Ze staan niet goed bekend in ieder geval. Ze hebben een Haflinger te koop staan die er op de foto wel leuk uitziet, maar ik durf het niet aan. Ook op advertentiesites heb ik wel eens waarschuwingen tegen hun gelezen.

Kimmie9
Berichten: 4
Geregistreerd: 27-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 18:20

Hoi, ik zou daar geen paard/pony kopen, zelf heb ik ooit die fout begaan en kon ik mijn paard binnen 10 weken af laten maken, want ja ze hebben zelfs een bevriende veearst die de paarden goedkeurd terwijl ze ernstige problemen hebben, zelf heb ik contact met een aantal andere mensen die ook door hun zijn opgelicht, sommige hebben al een rechtzaak tegen hun aangespannen, dus mag ik je een goede raad geven kijk rustig even verder, meestal zetten ze ook paarden op de foto die niet in hun bezit zijn maar laten ze je toch komen zodat je misschien een ander paard gaat kopen.
Als je meer wil weten kan je me altijd mailen.
Groetjes

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 19:56

Kep er nog nooit een goed paard vandaan zien komen, en al is het paard goed, melanie Muts is een bedriegster.

Niet doen dus!!

Greetzz Elise Party!!