Super les met Carla

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Super les met Carla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 22:13

Hoi,

de eigenaar van Carla had me gevraagd vandaag met Carla te rijden! Het ging echt super! Ze heeft netjes gelopen, heel rustig (Carla is namelijk dé *Formule 1* van onze manege Tong uitsteken Haha! )

Heb vandaag voor het eerst na haar peesblessure van een klein jaar geleden terug een paar sprongetjes genomen!!! De laatste was 90cm Clown Ik super fier op haar natuurlijk Schijnheilig Haha! Ze sprong erover met een overschot van zo'n 60cm op z'n minst Haha! (Inschatten is nog niet haar sterkste kant Tong uitsteken Schijnheilig Bloos ) Maar ben blij dat ze het springen niet echt verleert is, heb haar namelijk verleden jaar leren springen, ze was super bang van sprongen. Was bij de vorige eigenaar enkel dressuurmatig gereden geweest Maar ik ben echt zo trots op haar Haha! Superknolly gewoon Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Alieska

Berichten: 610
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Kapellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 15:09

*geen reacties* SCHOP!

Leuk voor je dat je les zo goed ging

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-04 21:14

Alieska schreef:
*geen reacties* SCHOP!

Leuk voor je dat je les zo goed ging


héhé, thnx Haha! OK dan!

Kheb er vandaag weer meegereden, kleine springles, ging echt super Haha! Maar ben wel blij dat ik nog wat gesprongen heb, anders zouden we er zondag niets van bakken Bloos Tong uitsteken Clown

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 00:51

Lekker gevoel is dat he als het zo goed gaat!!
Nou ik hou me hart vast als ik op een van de haffen moet gaan rijden volgens mij wordt het rodeo( ik mag uit 4 kiezen om op te rijden maar ze staan al langer als een jaar stil en om te zeggen dat ze braaf zijn neeeej)
Veel succes nog!!

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-04 13:36

bakkie schreef:
Lekker gevoel is dat he als het zo goed gaat!!
Nou ik hou me hart vast als ik op een van de haffen moet gaan rijden volgens mij wordt het rodeo( ik mag uit 4 kiezen om op te rijden maar ze staan al langer als een jaar stil en om te zeggen dat ze braaf zijn neeeej)
Veel succes nog!!


Jij ook veel succes dan!!! OK dan! *LOL*

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 17:35

Fijn hoor dat het zo goed ging! OK dan!