BR Zadels

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caroline81

Berichten: 632
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Gouda

BR Zadels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-04 14:01

Heeft er iemand ervaring met BR-dressuurzadels?
Ik zag pas op Jumping Amsterdam zo'n zadel op een bok liggen. Ik moest zeggen dat het er best goed uitzag en goed aanvoelde.
Ik ben benieuwd wat de gebruikers ervaringen zijn...


Alvast bedankt.

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 14:29

ik heb op een oud type gezeten en op een iets nieuwer type. Oude type was heel erg hard en kon me benen niet echt kwijt, kniewrong ontbrak ook. Nieuwere type (nog wel van een paar jaar oud) was iets zachter in de zit en had ietwat meer kniewrong, maar nog niet echt geweldig veel. Het is opzich een goed zadel voor me lange benen, maar dan houdt het ook op.

Spruit_Elf

Berichten: 2169
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Amsterdam... pak me dan...!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 15:47

Ik heb een br dressuurzadel...
Ik vind het een heerlijk zadel (mijn benen zijn idd lang!!) maar de andere eigenaresse heeft totaal geen lange benen en die vind het zadel ook heerlijk... het is heel persoonlijk wat iemand van een zadel vind natuurlijk.. maar ik ben DIK TEVREDEN met het zadel...!!!!! OK dan! *LOL*

azriM

Berichten: 656
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: Sambeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 17:05

Een vriending van mij heeft pas een 2e hands zwart br dressuur zadel gekocht. Heb er ook mee gereden en vind hem heel erg lekker zitten, lekker zacht en hij 'veert' ook een beetje op het zitvlak.

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 17:08

Ik heb sinds kort ook een BR dressuurzadel, en ik vind hem echt fanatastisch zitten! Een hoop mensen hebben eerst zoiets van BR, dat kan toch nooit goed zijn omdat ze het eigenlijk alleen kennen van de dekens ed, maar dat veranderde wel toen ze t zagen Lachen