GEZOCHT ZEER GOEDE EN KUNDIGE HOEFSMID

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ludora

Berichten: 5168
Geregistreerd: 15-07-02

GEZOCHT ZEER GOEDE EN KUNDIGE HOEFSMID

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-04 15:07

Mijn onderwerp zegt het al he !!!

Ik zoek een smid die een paard gewoon fatsoenlijk op de pootjes zet. Niet door de verzenen laat zakken en ze recht zet !!!

Ik wil met mijn paarden naar de hoefsmid toegaan als hij niet bij mij in de buurt komt. Omgeving Gemert Eindhoven Helmond. Maar het moet niet TE ver weg zijn.

Ken je iemand laat het me aub zsm weten !!! IK BEN ONDERHAND ECHT WANHOPIG GEWORDEN VAN ALS DIE KNUTSELAARS !!!!!

Caadhola
Berichten: 738
Geregistreerd: 13-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 15:36

Kijk eens op de sirte van www.hoofcare.nl zelf ga ik sinds kort naar Heerjansdam,maar dat is niet bij jou in de buurt.
Ben zeer tevreden,eindelijk een smid die zijn vak verstaat.
Ik heb het adres ook van die site,er staan meer adressen op mischien dat er een bij jou in de buurt bij staat.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 15:38

Van Nassau van Hoofcare is de beste hoefsmid die ik ken.
Helaas weet ik niks in jouw omgeving.

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 16:37

Ik ken een hele goeie, maar dan moet je wel ong een half uur rijden. Ik heb geen idee of hij naar Gemert toe wil gaan (zal er ook wel aan liggen hoeveel paarden je hebt). Als je dat niet te ver vind dan mag je me een pb sturen voor verdere gegevens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 16:40

Je woont in Gemert.......dan zou ik toch eens gaan informeren welke hoefsmeden er op de sportstallen bij jou in de regio komen. Moet niet zo moeilijk zijn lijkt me.