Mijn kersverse 'verzorgpony' :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 17:36

Concorde schreef:
Kunnen we wel doen! Gezellie! Rakkertje liep vanavond echt super joh! Galopwissels, appuyementen, hij doet álles!


Ja dat is echt super!! Mijn pony is ook Z2 dressuur, ze kan ook echt alles!! Laatst stilstaan, even wat gaan verzitten en madame deed netjes een keertwending om de achterhand Bloos Stap - galop geen enkel probleem... Het is echt super leuk om zo'n pony te rijden!!
Veel plezier met je nieuwe verzorgpony OK dan!

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-04 22:18

Heb rakker vanavond voor het eerst lekker aan t werk gezet, idd stap-galop, eenvoudige galopwissels (vliegende kan ik niet zo goed Bloos ), appuyeren, keertwending, travers, noem maar op. Je moet er bij rakker wel ff doorheen prikken zeg maar, anders is het net een slome afgestompte manegepony, je moet hem echt even aan de hulpen zetten en duidelijk maken dat jij met hem gaat rijden en niet andersom, hij is ook slim zat Tong uitsteken

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 05:35

leuke pony zeg heel gaaf beesie

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 22:17

Hey, die heb ik wel zien lopen bij de Almelose Ruiterdagen! Toen zat hij in de finale van de B (paarden).
Erg leuke pony

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-04 15:43

Misschien vraag ik of ik de B zonder startkaart met m mag rijden, lijkt me wel leuk Haha!
Rijfoto's komen dit weekend

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 11:22

Concorde schreef:
Hij is ook totaal niet meer doorgereden aangezien alle meiden van stal hem hier al hebben gereden.


Hey hey hey! Ikke niet! Tong uitsteken Ik zie mij er al op, haha!

Rijfoto's volgen, ik ga dit weekend, of vrijdag, weer even Lieke's fotograaf spelen.

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 11:25

Nimmedor schreef:
hehe idd, misschien kunnne we binnenkort een keertje een buitenrit maken lieke, jij op rakkertje ik op m'n tuigie.Kennen elkaar al heb veel buitenritten gemaakt met ursela als oefening voor endurece.
Neej moeten we echt een keertje doen, kom ik je wel ophale met cammie Tong uitsteken



IK WIL MEE!

zns

Berichten: 2492
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 11:56

Hij is leuk! *LOL*

Ben idd benieuwd naar de rij- foto's!