25 jarig huwelijk. Feest??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-01 16:31

mijn ouders zijn in december 25 jaar getrouwd. heel gaaf, ze geven ook een feest enzo, allemaal vrienden en familie is uitgenodigd. Behalve mn opa en oma. Ik heb t er al over gehad met mn vader, waarom nou niet, ze hoeven toch niet de hele avond naast ze te zitten?? Maar als mn opa en oma zouden komen, zou mn vader niet gaan. erg kinderachtig maar ergens ver weg ook wel te begrijpen. Ik vind t gewoon zo jammer, dat je zo kwaad kan zijn op elkaar dat je je ouders niet uitnodigt als je 25 jaar getrouwd bent. Mn opa en oma waren in oktober 50 jaar getrouwd, en mn ouders hebben toen ook niets van zich laten horen.
zal dit ooit nog weer goedkomen??? ik heb er een hard hoofd in en ik baal ervan dat t zo moet gaan


ja idd ik moest mn hart even luchten hier op bokt, reageren hoeft niet maar wel bedankt voor t lezen.

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 16:39

Ik ken zulk soort situaties maar al te goed, Maaik, dan wel niet met mijn ouders en grootouders, maar nog veeeel ingewikkelder.
Het is echt heel vervelend, helemaal omdat jij ertussen staat. Boos! En je niet wilt kiezen voor een van de twee partijen....
Ik zou zeggen praat er eens over, met je ouders en je grootouders (ik ken verder de situatie ook niet...) en zeg wat jij ervan vindt en dat je je er heel erg stinkmodder altijd door voelt! Misschien dat er niks verandert, maar dan weten ze iig wel hoe jij erover denkt... (dit moet ik ook nog steeds eens doen, maar stel het maar uit Schijnheilig )

Succes meis en kop op!! Gelukkig is er a.s. weekend iets leuks voor de boeg voor je (en niet voor mij Verdrietig Verdrietig )

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 17:04

Sja, als twee partijen niet willen praten, wordt het allemaal wel heel moeilijk. Ik ken wel soortgelijke situaties, en ik erger me daar echt dood aan. Vooral omdat ik nog wel heel lang met beide partijen iets moet. Op bruiloften en zo kun je toch ook niet de een wel uitnodigen en de ander niet? Het is hardstikke waardeloos, maar als ze niet met elkaar willen praten en bereid zijn er wat aan te doen, dan kun jij er ook weinig aan doen. Je kunt er wel af en toe iets over roepen en je ongenoegen uiten, maar ze moeten het toch zelf doen! Sterkte in ieder geval...