digitale camera???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
anne_feline
Berichten: 18
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: BREDA (coole stad)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-01 19:01

Hoi allemaal,
Ik heb een vraag, mijn vader heeft een tijdje geleden een digitale camera gekocht.
Nu wil ik wel eens weten hoe ik foto's en filmpjes op internet kan zetten. Van die gebruiksaanwijzing snap ik helemaal niks(BLOND) !!!! Huilen
Heeft iemand ook eentje van Sony het is de:"Digital handycam DCR- TRV20E " ?? en wil mij helpen om vanalles op internet te zetten, meel dan even of zet dan ff een berichtje neer!!!!!!!

groetjes ANNE

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 19:22

Ik heb geen digitale camera. Zit er wel over te denken, maar heb pas een nieuwe "gewone".
Volgens mij moet je de foto's eerst in Paint Shop Pro of ander fotobewerkingsprogramma zetten. In PSP gaat dat d.m.v. de functie "acquire". Daar kun je dan kiezen of je hem van een scanner wilt halen of van een digitale fotocamera. Daarna is het volgens mij gewoon een kwestie van op je harde schijf, diskette of CD opslaan.

Succes

**Max**

Berichten: 160
Geregistreerd: 18-09-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 21:58

Kun je de foto's en filmpjes wel op de harde schijf krijgen? Verward
Zo nee, dan kan ik je niet verder helpen. Boos!
Zo ja, dan kan ik misschien wel wat doen.

Als je foto's en/of filmpjes op internet wil zetten, moet je eerst plaats hebben op internet.
Een zogenaamde URL.
Daarna heb je een speciaalprogramma nodig om de foto's/filmpjes op internet te zetten.
Een zogenaamd FTP-programma.

Als je meer info wil, dan pb maar ff. Cool