sommige mense zijn egt errug irri pff

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

sommige mense zijn egt errug irri pff

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-04 19:41

had ik afgesproken met een vriendin naar een oude verzorgpony te gaan waar ik soms wel eens ga rijden nog
kom ik daar eidelijk zijn er 2 paarden dus woude we nog same rijden ook lekkr gezelliej *LOL*
heb de verzorgster (dom wijf)
het hoofdstel meejgenomen
en dat was eerst nog van mij ook !!! alles lag er behalve het hoofdstel niet dat ze goed voor dr spulle zorgt(vol met schimmel ieuwwwww)
terwijl ze weet dat wij ook nog altijd welkom zijn pffff
maar aan de andere kant tog blij dat ze er niet was want het is een ruin die menoe heet en zij zegt dus continu minoe ze schrijft manau en ze zegt altijd ze of zij pfffffff erruggggg irritant plus dat ze dan nog eens altijd loopt te vertellen wat wel en niet moet (ik heb daar zelf ook 3 jaar gereden ofzo op menoe)dus ik weet heus wel wat wel en nie kan bij hem pfffff Koe dom mensssss
dus zijn we uiteindelijk maar naar de ruitershop gereden en heb ik mezelf maar nieuwe stalschoene en handschoentjes kado gedaan
Bloos tog nog een happy dag ondanks het wachten in de kou

sorry het moes er effe uit
en neem de volgende keer lekkr zelf n hoofdstel meej (ken ik tog een ritje make op me schat Bloos hoi hoi

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 20:08

Da's inderdaad irritant !
Weet je wat ook irritant is ?
MSN-taal....... Knipoog

DubbelFun

Berichten: 88679
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 20:13

En tig taalfouten en geen . en , en meteen iemand als 'dom wijf' bestempelen.
Al met al is eea voor verbetering vatbaar.
Laatst bijgewerkt door DubbelFun op 06-01-04 20:15, in het totaal 1 keer bewerkt

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 20:14

Toch jammer dat ik halverwege het verhaal al geen idee meer heb waar het over gaat Haha! .

Misschien even de boktregels lezen: http://www.bokt.nl/forums/rules.php

Nummertje 9 van de keiharde regels Knipoog

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-04 21:57

ok dan dat wist ik nog niet ik kom hier nog maar pas dus en aangezien ik gewend ben zo te typen sorry dusss

en bovendien stempel ik niet zomaar iemand als dom wijf want ik ken haar en zo aardig was ze nooit
hoe reageer jij als iemand je gaat vertellen wat je wel en niet moet doen dan zeg je er toch ook wat van maar ok ieder zijn eigen mening he

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 22:21

Nog steeds geen . , en Hoofdletters, terwijl het nu al 3 x gevraagd is. Dit schrijven we echt niet om je te pesten, maar niemand leest je berichtjes als je zo schrijft en leuke normale reacties zul je zo ook niet krijgen. Doe er een beetje moeite voor, lees je berichtje nog eens goed na en plaats . , en hoofdletters, leest echt een stuk prettiger

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-04 23:13

je kan het berichtje maar een uur na het plaatsen veranderen dus hoe ik dit moet doen snap ik niet
jullie zijn wel begripvol trouwens voor nieuwe mensen he

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 00:01

meisie het is niet om je te plagen, maar ook ik kan geen touw aan je verhaal vast knopen, en de bedoeling is toch dat we het snappen . op bokt komen ook van die "dozen" van boven de 30 en die snappen msn-taal niet meer Haha!

en je moet eens weten hoe vaak er mensen op msn-taal wordt gewezen, omdat het niet mag hier op bokt, kun je dan een beetje snappen dat sommigen er van balen dat ze het alweer moeten schrijven, dus het is echt niet boos bedoelt ofzo hoor, zijn we nu weer lief? Ach gut

en dat van het veranderen kan volgens mij (als ik het fout heb hoor ik het wel SM) alleen als er nog niemand op je topic gereageert heeft.

tipje schrijf het verhaal nog een keertje, en neem de tijd om even te kijken waar punten en komma's moeten zodat ook wij "dozen" van boven de 30 het lezen kunnen
Haha! zei de doos van boven de 30 Clown

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-04 00:07

Nee ik heb geen zin om het nu op nieuw te typen en het is bovendien toch niet boeiend en dat niemand het snapt begrijp ik nu ook onderant wel.
Dus nog 1 keer voor de mensen die het nog niet begrijpen ik let nu op hoe ik typ en het verhaal schrijf ik niet opnieuw want het is toch niet boeiend moest het gewoon effe kwijt.

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-04 00:09

Was trouwens niet boos bedoeld ofzo maar ben effe niet in de stemming.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 00:17

En het gaat meer en meer off topic.

Volgende keer toch wat meer op je taalgebruik letten, dan blijft het voor iedereen leesbaar. Knipoog