Geen plaatjes voor zieke Liesje_Lover?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 17:15

Heike schreef:
Wordt anders geen gebruiker als je het niet eens bent met het beleid.
het heeft niets met beleid te maken maar met goed fatsoen dat als je ziet dat iemand online is en per ongeluk te grote foto's geplaatst heeft even een berichtje te sturen met: "verander het even anders moet ik ze zo weghalen". beetje communicatie ipv dit controlfreak gedrag doet het goed hoor voor "veel boktplezier" want dat moet van 2 kanten komen.

heike, als je tijd hebt, zou jij het dan even kunnen terugzetten, de foto's zijn na 10 min posten al verkleind.

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 17:26

Heike schreef:
Mensen vonden het irritant.

Ja omdat eigenlijk alleen BV de plaatjes erin zette.
En ja bokkers lieten dat merken door middel van tem, pb en zelfs in het topic zelf.


Enige opmerking die ik kon vinden in het topic:
Citaat:
De enige die virtuele kaartjes zit te sturen ben jij botervlieg

Hier kan verder niet uit opgemaakt worden dat er afkeurend wordt gereageerd, er staat zelfs nog een big smile achter.


Citaat:
een plaatje om iets te duidelijk te maken mag. Maar dan moet er toch ook tekst bij staan?


Moet van wie?

Citaat:
Niet alles staat in de regels. Dan zou het meer een wetboek worden en wordt het onduidelijk en lezen de gebruikers het niet meer.


Er zouden juist nieuwe regels gemaakt worden zodat alles duidelijker zou worden. Dat die niet gelezen worden is niets nieuws en zal ook nooit veranderen, of je nu 3 of 300 regels hebt.

Citaat:
We hoeven daarbij niet alles in regelt te pakken, neem ik aan. In het topic zelf wordt aangegeven dat men dat liever niet heeft.

Dan is het aan de gebruiker om dat gewoon niet meer te doen.


Nogmaals, ik zie geen opmerkingen over de plaatjes van BV, geen afkeurende in elk geval, laat maar zien dan.

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-04 17:28

Heike schreef:
Mensen vonden het irritant.

Ja omdat eigenlijk alleen BV de plaatjes erin zette.


Kijk dat ajb nog eens na?????

Citaat:
En ja bokkers lieten dat merken door middel van tem, pb en zelfs in het topic zelf.


Waar, Heike?????????

Citaat:
een plaatje om iets te duidelijk te maken mag. Maar dan moet er toch ook tekst bij staan?


Welk plaatje was zonder tekst?

Citaat:
Niet alles staat in de regels. Dan zou het meer een wetboek worden en wordt het onduidelijk en lezen de gebruikers het niet meer.


Zo heb ik 'm nog niet eerder gehoord... Scheve mond

:n:n

Citaat:
We hoeven daarbij niet alles in regelt te pakken, neem ik aan. In het topic zelf wordt aangegeven dat men dat liever niet heeft.


Nogmaals: waar???

Citaat:
Dan is het aan de gebruiker om dat gewoon niet meer te doen.


Zelfs het waar zou zijn wat je beweert, dan is dat nog maar de vraag.
Mijn ervaring is dat de leiding ingrijpt als de ene bokker de andere
de wet, niet zijnde de boktwet, voorschrijft.

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 17:36

er word maar 1 opmerking gemaakt over de plaatjes en dat is er 1 met een dikke smily erachter die bijna uitscheurt van de grote glimlach op zijn smoel Haha! deze dus
het gaat hier welgeteld om 9 plaatjes van BV en 2 of 3 van andere gebruikers
nogmaals erg jammer dat het niet zou kunnen Verdrietig

en nogmaals zie nog steeds het schoppen naar het MT er niet in

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-04 17:46

Als het net zo waar is dat er rode knoppers en pb'ers
waren als dat er anti's in het topic te vinden zijn...

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 19:07

Ik begrijp ook niet helemaal wat nou het probleem is van de virtuele kaartjes en plaatjes, vind ze stuk voor stuk erg lief en Liesje_Lover vind het zelf volgens mij ook ontzettend leuk?

Ann

Berichten: 13263
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 19:20

Ik begrijp ook niet wat er tegen die plaatjes is Verward
Als er over gevallen wordt dat BV de enige is die ze post...

Er is net een nieuwe handleiding gemaakt, moeten we nu ook nog tussen de regels door lezen?

Het wordt wel erg onduidelijk zo Schijnheilig

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 22:18

Voor persoonlijke wensen zijn er heel leuke e-cards. Ik moet eerlijk zeggen dat er soms wel héél erg veel plaatjes gepost worden, zie plussies-topic. Het lijkt soms wel een poezie-album voor de ouwere jongeren Verward . Niet iedereen heeft een snelle verbinding....ik moet ook gewoon via KPN internetten.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 22:23

Soxje schreef:
Niet iedereen heeft een snelle verbinding....ik moet ook gewoon via KPN internetten.
ok dat begrijp ik maar je krijgt toch eerst de tekst, en dan de plaatjes, oftewel je kan gewoon lezen hoor.

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 22:46

Jaaa, maar soms dus geen of héél weinig tekst. Je blijft scrollen. Het lijkt soms een poging om héél snel de 100 pagina's te halen om weer een nieuw deel (in de plussies dan) te starten. Ik zou er niet snel iets van gezegd hebben maar nu de plaatjes dan toch aan de orde komen doe ik dat wel Lachen

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 22:51

ik begrijp niet wat het plussies-topic hiermee te maken heeft? en als je toch weet dat die topics jou niets dan ergenis bieden waarom kom je er dan op?

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 23:06

vind de sfeer in dit topic niet echt om van te juichen eerlijk gezegd. imo word er van beide kanten een beetje gemuggeziftereid (als dat al een woord is, moet je mij iig niet vragen hoe je het spelt)

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-04 23:16

Ik heb dit topic ook niet in Lol met je knol of Voedertijd
gezet, Shiloh...
Forumzaken zijn nu eenmaal niet altijd lollig. Scheve mond

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 23:18

Ik denk dat Botervlieg het gewoon erg gezellig bedoelde, en lief naar Liesje toe, want zo is Vlieg!
Ongezellig dan als haar plaatjes worden verwijderd........
Laatst bijgewerkt door StalDoorstap op 04-01-04 23:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 23:19

Botervlieg schreef:
Ik heb dit topic ook niet in Lol met je knol of Voedertijd
gezet, Shiloh...
Forumzaken zijn nu eenmaal niet altijd lollig. Scheve mond


neej maar ik neem wel aan dat er op bokt altijd naar een goede sfeer gestreefd word

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-04 23:40

Bokkervriendelijke acties c.q. kleine attenties voor een zieke verbieden
geeft geen goede sfeer, Shiloh.
Ik vind dat minstens zo jammer als jij... Verdrietig
Laatst bijgewerkt door Botervlieg op 04-01-04 23:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 23:40

Shiloh"]
[quote="Botervlieg schreef:
Ik heb dit topic ook niet in Lol met je knol of Voedertijd
gezet, Shiloh...
Forumzaken zijn nu eenmaal niet altijd lollig. Scheve mond


neej maar ik neem wel aan dat er op bokt altijd naar een goede sfeer gestreefd word
[/quote]
Ja precies, dat is dus wel de bedoeling. En die plaatjes dragen daar zeker aan bij volgens mij. Het verbod op die plaatjes dus absoluut niet en dat is de aanleiding van dit topic.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 00:03

Botervlieg schreef:
"Het Team stelt het niet op prijs"

Iets niet op prijs stellen is iets anders dan iets verbieden. Dus was is het probleem Verward
Als er via pb of TeM door anderen is aangegeven dat het als onprettig ervaren wordt, lijkt me dit een manier op aan te geven dat je het niet moet overdrijven met plaatjes. Vergeet niet dat de modders ook de wensen van anderen mee moeten nemen en er dus altijd wel iemand het niet met hun eens is.

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-04 04:15

En, Flops, wat denk je dat er gebeurt als ik doorga met iets te doen
wat Het Team niet op prijs stelt?
Ik denk dat ik dan toch echt wel een probleem krijg.

Er is niet gezegd dat ik niet moet overdrijven met plaatjes;
mij is gevraagd ze in het geheel niet meer te plaatsen.

Van je laatste zin kan ik - hoezeer ik je ook toegenegen ben - geen kaas maken. Haha!

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 08:01

Botervlieg, mij boeit het niet of je nu wel of geen plaatjes plaatst of niet, daar heb ik het ook helemaal niet over. Het enige wat ik wilde zeggen is dat ik vind dat er gekat word in dit topic tussen users en mods en dat ik dat best storend vind. het gaat mij dus absoluut niet over het onderwerp, maar over de manier waarop dit onderwerp besproken word...

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 08:01

nu heb ik alles doorgespit en zie op de topics voor Liesje nergens staan dat de plaatjes niet op prijs worden gesteld Verward

Dus als de mensen die op de rode knop hebben gedrukt zich hier melden en dan vertellen wat hun probleem is, kunnen we er misschien iets van begrijpen

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 09:29

Botervlieg, die opmerking over plaatjes is alleen geplaatst omdat het opviel dat jij te pas en te onpas met plaatjes gooit. En zoals jij ongetwijfeld ook weet: overdaad schaadt. Het topic van Liesje_Lover is als voorbeeld gekozen omdat daarin erg veel plaatjes gepost worden, met name door jou. Als ik het me goed herinner is de eerste opmerking hierover als een vriendelijk verzoek aan jouw adres verzonden en niet als dreigement of bestraffend vingertje. Ik weet de exacte strekking niet van dat eerste verzoek, maar de betreffende mod kennende is dat echt geen dreigement geweest. Er zijn genoeg mensen die het op prijs stellen, maar er zijn ook mensen voor wie het hinderlijk is.
En als je dan toch een regel wilt horen. Het is op bokt niet toegestaan oneliners te posten of met 1 smiley te reageren. Een plaatje met een beetje tekst valt daar inderdaad niet zo snel onder, maar moet daar dan een apart regeltje voor gemaakt worden? Het valt toch ook een beetje onder social courtesy & common sense dat je probeert het voor iedereen leuk te houden. Vandaar het verzoek om wat minder snel met plaatjes te strooien. Imo is er niets mis met zo'n soort verzoek. Waar het daarna mis is gegaan? Imo toen jij dat verzoek niet als verzoek maar als een ge/ver-bod opgevat hebt, zoals het iig niet bedoeld is.

En SuperPepeijn: als mods bij elke gebruiker die (al dan niet perongeluk of expres of uit onwetendheid) iets verkeerd gedaan heeft een pb moeten gaan versturen, zijn wij zeeën van tijd kwijt. Op dit moment kunnen wij ons dat niet veroorloven. Het is dan ook geenszins een persoonlijke aangelegenheid als jouw topic wordt aangepast, dat gebeurt namelijk bij elk soortgelijk foutje. Als ik het me goed herinner (en Bart in de tussentijd niets heeft aangepast) dan kun je een bericht tot 30 min ná het plaatsen zelf aanpassen. Mocht dat allemaal niet baten dan denk ik dat een pb met een normale vraag aan de betreffende mod ook wonderen kan doen. Knipoog

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-04 12:11

Nogmaals, Laui: wat denk je dat er gebeurt als een user een
'vriendelijk' verzoek van de leiding negeert?

Maar belangrijker: was dit verzoek aan mij gericht m.b.t. het
Geld, geld! - inzamelingstopic t.b.v. bokt, waar ik ook geregeld plaatjes
plaats
, dan was ik daar zeer beslist anders mee omgegaan dan
nu in de ziekenhuistopics van L_L. Scheve mond

Medemenselijkheid t.a.v. zieken en bokkers die het om andere
redenen moeilijk hebben is mijn punt.


Zou jij, of all people (met dank en bewondering voor je inzet
voor Dorine OK dan! ; je was een Lovers voorbeeld hierin voor mij),
toch moeten kunnen begrijpen?

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 12:31

Ik denk dat iedereen meeleeft met L_L, maar de grootte van het medeleven heeft geen relatie met de hoeveelheid plaatjes lijkt me. Dat je bij het ene onderwerp er anders op zou reageren dan bij het andere is met twee maten meten. En dat wordt het team meestal verweten Scheve mond

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 12:37

Wat mij een beetje steekt is dat hier een meningsverschil wordt uitgevochten over de rug van LL. Dat vind ik erg jammer. Persoonlijk stoor ik me niet aan de plaatjes in haar topic en leef ik erg met de lieve meid mee. Maar persoonlijk denk ik niet dat LL het leuk vindt om een topic op deze manier te zien over haar. Zou ik in ieder geval niet vinden.

Wat ik zo onderhand wel heel jammer vind is dat om het minste geringste er op bokt een hetze ontstaat. En vaak toch wel weer van dezelfde mensen.

Ik zou zeggen: maak er dan een regel bij of sta het toe. Maar laat het daar dan bij.

En nu heb ik me vast weer heel gehaat gemaakt maar ja, het zij dan zo, het is mijn eerlijke opmerking vanuit het hart.