Wie ment er hier??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 20:17

Citaat:
Op 2001-06-02 16:26, schreef jantina:
. Ik voel me soms een beetje allenig tussen al die dressuur, spring en western rijdende paardemensen.



Hihi... ik voel me nergens thuis... Ik dressuur, ik spring (ooit was dat zeer fanatiek), heb western gereden, heb gement bij een europees kampioen en doe dat nog in de vakanties(en zijn paardjes Kwijl ), rij veel in het bos en ga volgend jaar endurance starten.

Tja, jij hebt nu je eigen forum... Ik zerf overal maar wat tussen...

Maar goed, ja ik men dus ook. Niet zo veel, maar alleen in de vakanties. Dan train ik de paarden van die vriend van me, omdat hij dan bijna altijd weggaat.

Belinda
Berichten: 297
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 20:28

Hoi, niet alleen oudere mensen doen het, ik doe het ook, ik ben 11 Scheve mond\

loes-freke

Berichten: 4483
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: drogteropslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 22:48

freke staat ook voor de kar dat is een gewoone friese merrie Kwijl
loes heeft er ook een keer voor gestaan maar dat is niet zon mooi gezicht een appaloosa voor de kar. Haha!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 13:36

Jo hier nog een menster!
Ik men al eeehhhh 7 jaar (af en toe) en ben koetsier geweest bij een stalhouderij en meninstructrice. Dus behalve dressuur, springen en westernen doe ik dus ook aan mennen.
Tjody ga ik volgend voorjaar wegbrengen om te beleren voor de wagen. We zijn wel al bezig met tuig opleggen maar ze kan nog erg in paniek raken als je erachter gaat lopen en er loopt niemand bij dr hoofd. ZDaar gaan we de komende maanden aan werken en als dat goed gaat gaat ze 4 weekjes ofzo de hort op (effe rust). Ligt er even aan wanneer ze weer hengstig wordt volgend jaar ivm dekken. Ik wil dr zo vroeg mogelijk laten dekken (voor als het mis gaat) met de 2e hensgtigheid.
Dus hopelijk volgend jaar zomer weer op de bok.
Viv

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 15:15

Mensen dit is al een heeel oud topic....

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 16:10

Nou en Doree?
Er komen steeds nieuwe Bokkers bij, en die willen ook wel antwoorden. De laatste post was trouwens van een week geleden, dus het valt dik mee hoor Haha!