Rijfoto's vandaag (En een schaamte foto)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 01:31

Lenn schreef:
haha ja, het enige wat von zei is dat een gecombineerde neusriem hem mooier zou staan, ze wist niet dat je bewust met die lage neusriem rijdt, en jij begint meteen dat zij het uiterlijk belangrijker dan de functie zou vinden, maar dat is natuurlijk niet.



Maar dat had ik al eerder aan gegeven.. ze heeft het andere meisje zelfs gequote..

Maar ja.. terug naar het werkelijk onderwerp.

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 01:33

Lenn schreef:
haha ja, het enige wat von zei is dat een gecombineerde neusriem hem mooier zou staan, ze wist niet dat je bewust met die lage neusriem rijdt, en jij begint meteen dat zij het uiterlijk belangrijker dan de functie zou vinden, maar dat is natuurlijk niet.


Heel erg off-topic: You go girl

Niet iedereen weet van te voren waarom iemand zoiets gebruikt, dus dan is het toch niet erg dat er mensen ideeen opperen Verward

Ik denk dat niemand het rot bedoeld, dus een beetje vriendelijker reageren zou denk ik wel op prijs gesteld worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 11:43

curly2day"]
[quote="Lenn schreef:
haha ja, het enige wat von zei is dat een gecombineerde neusriem hem mooier zou staan, ze wist niet dat je bewust met die lage neusriem rijdt, en jij begint meteen dat zij het uiterlijk belangrijker dan de functie zou vinden, maar dat is natuurlijk niet.


Heel erg off-topic: You go girl

Niet iedereen weet van te voren waarom iemand zoiets gebruikt, dus dan is het toch niet erg dat er mensen ideeen opperen Verward

Ik denk dat niemand het rot bedoeld, dus een beetje vriendelijker reageren zou denk ik wel op prijs gesteld worden.
[/quote]

Waarom ga je nu toch door ? Zo verziek je dus een topic, iets wat ik niet wil als ik dit topic start. En daarbij scheld ik ?

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 12:27

Ik vind het een leuk beest! Stoere combi hoor! *LOL*

Jammer dat je zo snel in de verdediging gaat, terwijl dat eigenlijk helemaal niet nodig is. Hierdoor verziek je zelf een beetje je eigen topic, want de sfeer krijgt hierdoor gelijk een ander tintje als je zo reageerd.

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 12:27

Ik heb je een pb gedaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 13:31

Even goede vrienden