Rijfoto's vandaag (En een schaamte foto)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 00:48

roosje84 schreef:
Leuke fotos alleen 1 tipje, misschien een gecombineerde neusriem staat wat sportiever!! Lachen


Was ik eigelijk ook aan het bedenken. Dan komt z'n hoofd veel mooier uit. Natuurlijk gaat het niet alleen om het zicht, maar het geeft wel iets extra's.

Maar leuke foto's. Mooi paard *LOL*

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 00:52

Leuk paard!! Echt heel mooi Kwijl Je hebt hem lekker aan het lopen zo te zien OK dan!
En die valfoto... *LOL* *LOL* *LOL* Errug charmant! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 01:11

Vonnie84"]
[quote="roosje84 schreef:
Leuke fotos alleen 1 tipje, misschien een gecombineerde neusriem staat wat sportiever!! Lachen


Was ik eigelijk ook aan het bedenken. Dan komt z'n hoofd veel mooier uit. Natuurlijk gaat het niet alleen om het zicht, maar het geeft wel iets extra's.

Maar leuke foto's. Mooi paard *LOL*
[/quote]

Waarom gaat het om het zicht van je paard dan ? Waarom moet hij dan perse een mooie hoofdje hebben met een mooie neusriem ? Vind je dat zo belangrijk ?

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 02:31

ShannaY"]
[quote="Vonnie84"][quote="roosje84 schreef:
Leuke fotos alleen 1 tipje, misschien een gecombineerde neusriem staat wat sportiever!! Lachen


Was ik eigelijk ook aan het bedenken. Dan komt z'n hoofd veel mooier uit. Natuurlijk gaat het niet alleen om het zicht, maar het geeft wel iets extra's.

Maar leuke foto's. Mooi paard *LOL*
[/quote]

Waarom gaat het om het zicht van je paard dan ? Waarom moet hij dan perse een mooie hoofdje hebben met een mooie neusriem ? Vind je dat zo belangrijk ?
[/quote]

ja Bloos

(sorry, is een vervelende tik van mij )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 10:56

Vonnie84"]
[quote="ShannaY"][quote="Vonnie84"]
[quote="roosje84 schreef:
Leuke fotos alleen 1 tipje, misschien een gecombineerde neusriem staat wat sportiever!! Lachen


Was ik eigelijk ook aan het bedenken. Dan komt z'n hoofd veel mooier uit. Natuurlijk gaat het niet alleen om het zicht, maar het geeft wel iets extra's.

Maar leuke foto's. Mooi paard *LOL*
[/quote]

Waarom gaat het om het zicht van je paard dan ? Waarom moet hij dan perse een mooie hoofdje hebben met een mooie neusriem ? Vind je dat zo belangrijk ?
[/quote]

ja Bloos

(sorry, is een vervelende tik van mij )
[/quote]

Tja, dan wel mooie spullen, maar wel een paard die er niet goed oploopt ? Vreemde tik..

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 12:18

ShannaY"]
[quote="Vonnie84"][quote="ShannaY"]
[quote="Vonnie84"][quote="roosje84 schreef:
Leuke fotos alleen 1 tipje, misschien een gecombineerde neusriem staat wat sportiever!! Lachen


Was ik eigelijk ook aan het bedenken. Dan komt z'n hoofd veel mooier uit. Natuurlijk gaat het niet alleen om het zicht, maar het geeft wel iets extra's.

Maar leuke foto's. Mooi paard *LOL*
[/quote]

Waarom gaat het om het zicht van je paard dan ? Waarom moet hij dan perse een mooie hoofdje hebben met een mooie neusriem ? Vind je dat zo belangrijk ?
[/quote]

ja Bloos

(sorry, is een vervelende tik van mij )
[/quote]

Tja, dan wel mooie spullen, maar wel een paard die er niet goed op loopt ? Vreemde tik..
[/quote]

Sorry, ik kan ook niet weten hoe jou paard reageert op een gecombineerde neusriem.
Einde discussie. Jij laat foto's van je paard zien. Je kan reactie's verwachten en ze zijn allemaal goed bedoeld.

shabash

Berichten: 377
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 12:36

Pfff Sorry hoor maar hier ga ik me even mee bemoeien. Als je nou met een training bezig bent om je paard beter te laten lopen. Wat is dan belangrijker een mooie neusriem of een iets minder mooie en goed lopend???

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 12:47

Ja, tuurlijk is het belangrijker dat het rijtechnisch goed voor elkaar is. En daar is in dit forum ook al veel aandacht aan besteed.
Maar dat viel me gewoon op. Dan kan ik dat toch zeggen?
Je hebt me nooit horen zeggen dat ik het rijtechnische minder belangrijk vind dan het mooie. Toch?

Dyyy

Berichten: 5360
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Geleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 13:08

Leuk paard!.. Die valfoto ziet er erg spectaculair uit, gelukkig heb je je geen pijn gedaan 't ziet er anders best pijnlijk uit..

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 16:48

Jongens, ze heeft al meerdere keren gezegd waarom ze met een lage neusriem rijdt. Niet zo over doorzagen hoor...

Maar eeh, Shanna, ik vind niet dat je jezelf zo moet afkraken. Je rijdt je paard prima vind ik. Tuurlijk, er zijn altijd dingen die kunnen verbeteren, maar loop niet op de zaken vooruit Knipoog Gewoon lekker rustig aan.

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 16:59

ShannaY"]
[quote="curly2day schreef:
Het lijkt alleen wel of de lage neusriem erg strak zit ( vooral op de laatste foto), maar dat kan ook gezichtsbedrog zijn.

Wel een lekker ding hoor, ik hou wel van een ondeugend ding !!


Dat valt mee, 1 seconde daarvoor kwam er keihard een hond uit het niets de bak uit rennen dus daar stond hij nog half van te blazen. Trouwens moet deze neusriem ook niet te los zitten anders heeft hij nog geen werking. Het heet niet voor niks een africhtingsneusriem, overigens vind ik dat ook de enige goede neusriem ! De rest is allemaal mooi voor de sier.
[/quote]


Sorry hoor, ik bedoelde het niet aanvallend Scheve mond
Dat van de werking van een africhtingsneusriem weet ik, maar goed het is maar een opmerking hoor Verward

MissDonna

Berichten: 8103
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Zuidschermer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 17:27

ik vind het er niet verkeerd uit zien Lachen Lachen
mooie val Knipoog Tong uitsteken

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 17:32

Superleuk die afval foto! Ik heb er ook zo eentje dat ik van jamy afviel, maar die haalt het zeker niet bij deze Haha!
Heel leuk paard ook! Lachen Ik vind dat je hem netjes aan het lopen heb, hij ziet er niet makkelijk uit..

Ross

Berichten: 1318
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 18:26

Wouw die val foto is wel goed getimed zeg!
En omdat het geen pijn deed is het denk ik ook wel een mooie herrindering Extreme duivel

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 18:58

Oeeiii..
tja dat zal wel zeer doen en nou heb je nog geen spierpijn..
Hahahaha naja.. Succes De next time Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 22:24

XoNo schreef:
Jongens, ze heeft al meerdere keren gezegd waarom ze met een lage neusriem rijdt. Niet zo over doorzagen hoor...

Maar eeh, Shanna, ik vind niet dat je jezelf zo moet afkraken. Je rijdt je paard prima vind ik. Tuurlijk, er zijn altijd dingen die kunnen verbeteren, maar loop niet op de zaken vooruit Knipoog Gewoon lekker rustig aan.


Dank je wel !

En tja.. ik heb mijn paard zelf verziekt, en daar ben ik ook keihard mee gefronteerd toen die tijd, dus ik zal er zelf ook weer helemaal uit moeten komen, nu moet ik zeggen dat we enorm vooruit zijn gegaan hoor ! Maar alles kan altijd beter, het is geen makkelijk paard.. dus het gaat nog lang duren, maar ik heb het er voor over Lovers

En het gezeur over de neusriem, ik vind het een lege opmerking als je gaat zeggen dat je een gecombineerde neusriem mooier vind staan, het gaat om het effect daarmee klaar !

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 22:31

Citaat:
En het gezeur over de neusriem, ik vind het een lege opmerking als je gaat zeggen dat je een gecombineerde neusriem mooier vind staan, het gaat om het effect daarmee klaar !

Niemand kan toch van tevoren weten dat hij daar problemen mee heeft?
En natuurlijk wil het oog ook wat, waarom heb je dan zo'n fraai anky-dekje? Bovendien geven gecombineerde neusriemen normaal helemaal geen negatief effect, het is niet dat iemand je een mexicaanse neusriem aansmeert ofzo... Maar goed, even ontopic: ik vind dat je hem goed rijdt Lachen

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 22:37

Lenn schreef:
Citaat:
En het gezeur over de neusriem, ik vind het een lege opmerking als je gaat zeggen dat je een gecombineerde neusriem mooier vind staan, het gaat om het effect daarmee klaar !

Niemand kan toch van tevoren weten dat hij daar problemen mee heeft?
En natuurlijk wil het oog ook wat, waarom heb je dan zo'n fraai anky-dekje? Bovendien geven gecombineerde neusriemen normaal helemaal geen negatief effect, het is niet dat iemand je een mexicaanse neusriem aansmeert ofzo... Maar goed, even ontopic: ik vind dat je hem goed rijdt Lachen

Het was al eerder in het topic gezegd Knipoog Dus als Lenn het topic had doorgelezen had ze dat waarschijnlijk ook gezien!

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 22:43

Ik had dat niet gezegd van die neusriem (ben het eigenlijk een beetje op aan het nemen voor mn zus haha), maare moet je bij HAW ook het hele topic (hier 4 blz) doorlezen om commentaar te geven?

easter
Berichten: 652
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 22:44

Haha die valfoto vind k erg leuk!!
Precies op het goeie moment OK dan!

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 00:58

Lenn schreef:
Ik had dat niet gezegd van die neusriem (ben het eigenlijk een beetje op aan het nemen voor mn zus haha), maare moet je bij HAW ook het hele topic (hier 4 blz) doorlezen om commentaar te geven?

Sorry, verkeerde naam! Ik bedoelde Vonnie84 en door die quote zag ik alleen jouw naam!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 01:00

Lenn schreef:
Niemand kan toch van tevoren weten dat hij daar problemen mee heeft?
En natuurlijk wil het oog ook wat, waarom heb je dan zo'n fraai anky-dekje? Bovendien geven gecombineerde neusriemen normaal helemaal geen negatief effect, het is niet dat iemand je een mexicaanse neusriem aansmeert ofzo... Maar goed, even ontopic: ik vind dat je hem goed rijdt Lachen



Een dekje is toch wel heel wat anders dan een neusriem nietwaar ?
Hij heeft geen problemen gehad met andere neusriemen, als je in mijn profiel kijkt, zie je ook dat hij een stang en trens neusriem heeft, waar hij ook gewoon op loopt, maar een lage neusriem heet niet voor niks een AFRICHTINGSNEUSRIEM, omdat hier vaak paarden (vooral jonge) mee worden ingereden. Coby van Baalen, rijd hier trouwens al haar paarden mee. Misschien moet je het zelf eens ervaren en kun je oordelen of je nu uiterlijk of effect belangrijker vind.

En even over het dekje, ik vond de kleur mooi, ik had liever "Anky" er niet op staan, maar dat kunnen we niet allemaal wensen. Of hij nu €50 of €15 was, als ik hem maar mooi vind !

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 01:03

voel je toch niet zo aangevallen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 01:04

Lenn schreef:
voel je toch niet zo aangevallen



Verward

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 01:11

haha ja, het enige wat von zei is dat een gecombineerde neusriem hem mooier zou staan, ze wist niet dat je bewust met die lage neusriem rijdt, en jij begint meteen dat zij het uiterlijk belangrijker dan de functie zou vinden, maar dat is natuurlijk niet.