Instructeur/trise gezocht!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Melanievs

Berichten: 724
Geregistreerd: 16-11-03
Woonplaats: Amsterdam & Getelo

Instructeur/trise gezocht!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-04 15:21

Instructie gezocht Bij omg. tubbergen, vasse.

Mijn paardje staat net ong. over de grens in duitsland, en ik zoek nederlandse les voor haar en mij.
Ik wil best wat betalen.
Ik heb geen bak helaas, maar wel een super groot weiland.

Heureka

Berichten: 416
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 15:27

tsja een beetje ver weg anders had ik je heel graag geholpen maar ik zit in de regio Utrecht...

Melanievs

Berichten: 724
Geregistreerd: 16-11-03
Woonplaats: Amsterdam & Getelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-04 15:35

Het zou ook vanuit amsterdam kunnen maar dat is ook naar utrecht een beetje ver he Lachen

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 16:15

In de buurt van Tubbergen weet ik eigenlijk niemand die les aan huis komt geven. Vlak over de grens zit wel de lucky bar ranch, maar zij geeft voornamelijk westernles (en een beetje dressuurles aan mij). Ik weet eigenlijk niet of zij aan huis wil komen. De meeste mensen gaan naar haar toe.

Er zit daar in de buurt wel een rijvereniging, misschien zou je die eens kunnen vragen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 16:30

Waar wil je les hebben? In Amsterdam? Stuur me anders even een PB-tje. Misschien dat ik je kan helpen.

Melanievs

Berichten: 724
Geregistreerd: 16-11-03
Woonplaats: Amsterdam & Getelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-04 16:41

Anya schreef:
In de buurt van Tubbergen weet ik eigenlijk niemand die les aan huis komt geven. Vlak over de grens zit wel de lucky bar ranch, maar zij geeft voornamelijk westernles (en een beetje dressuurles aan mij). Ik weet eigenlijk niet of zij aan huis wil komen. De meeste mensen gaan naar haar toe.

Er zit daar in de buurt wel een rijvereniging, misschien zou je die eens kunnen vragen.


Lucky bar ranch..? Waar zit die percies, want als het niet te ver is wil ik eventueel er ook wel heen komen.