Wat is hier gebeurd?!?!?!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-01 15:20

Hoi allemaal!!!

Hoe gaat het met jullie? Ik ben hier al meer dan een maand ofzo niet meer geweest. Onze computer was stuk dus bokken ging lastig.

Gelukkig is ie nu weer beter en ben ik meteen naar Bokt gegaan. Maar wat ik hier aantref vind ik echt doodzonde! Er staan ontzettend veel slotjes, omdat er zoveel geruzied wordt en mensen lopen elkaar constant af te zeiken. Mensen die allemaal zeggen dat ze weggaan van Bokt enz.

Wat is er met het leuke, gezellige, vrolijke bokt gebeurd??? Vroeger was het altijd gezellig (af en toen meningsverschilletje ach, moet kunnen) en kon iedereen hier zijn problemen kwijt. Mensen lieten elkaar in hun waarde en we hadden lol.

Heb ik zoveel gemist??? Ik vind het echt jammer!

xxx Roos

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 15:23

Der zijn mensen die ruzie moeten maken en elke topic verknallen,dus ook heel bokt.

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 15:26

Likewise! Ook lang niet gebokt maar dit slaat werkelijk alles.... Jammer hoor!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 15:40

Hoi Roos, leuk dat je terug bent. Ik vroeg laatst al aan de eigenaresse van Kanjer waar je bleef Haha!
Ja, idd veel slotjes en prutsmuts, het beste wat je kunt doen is het gewoon niet lezen en gewoon gezellig verder gaan op bokt.

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-01 15:43

jeee!!! Ik ben gemist!!! daar ben ik blij om Knipoog

ik ga idd gewoon alleen de leuke dingen lezen. Bokt is veels te leuk om zomaar weg te blijven Lachen

blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 16:15

zo lang zit hier nog niet, maar het is idd leuk en verslavend! jammer he van al die slotjes en offtopics!?! ik wou ook dat het weer veranderde! als wij, de gezellige bokkers, het maar wel gezellig houden!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 16:20

ja het is hier maf geworden, de helft verlaat bokt.
Die anderen die het verzieken voor de andere mogen van mij vertrekken!!!!!!!!!!!!!1

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 16:25

nou nou nou, niet zo negatief. Volgens zijn er nog genoeg leuke forums en topic over naast alle 'negatieve' dingen. Als iedereen er zo over denkt, dan lokt dat alleen maar meer op. Heeft geen zin denk ik.

gr,
Prima

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 16:31

Yep, ik vind het ook jammer als sommige topics erg offtopic gaan. En maak me dr zelf ook wel eens schuldig aan. Maar ik denk dat niemand bewust Bokt wil verzieken. Dingen uitvechten via een topci ipv PB, is misschien voor de overige personen niet leuk, maar af en toe werkt PB wat dat betreft niet (dwz dat er of niet, of enkel met kinderachtige opm. gereageerd wordt, wat men niet open en bloot op bokt zou zetten.)
En bovendien kunnen anderen zich er zo mee bemoeien en dat is ook nog wel ens de bedoeling. (en kunnne mensne door anderen terechtgewezen wordne en pb gaat dat niet)

Ruzieen en afzeiken is ook niet mijn favoriete bezigheid. Sommige mensen vinden dit blijkbaar wel erg leuk. En kunnen dr vervolgens niet mee op kunnen houden. Maar dat terzijde.

Al sinds de oorsprong van bokt verschijnen er topics met 'het wordt hier steeds midner gezellig' en toch valt dat best mee hoor... het moet alleen soms even overwaaien.


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Laura op 2001-11-06 15:36 ]</font>

evelien

Berichten: 360
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 16:34

Gewoon de negatieve berichtjes vermijden. Er zijn meer dan genoeg leuke topic's. Misschien houdt het vanzelf op als de ruziemakers ergens anders naar toe gaan in plaats van elke keer anderen afkatten.

Je kan gelukkig op Bokt ook nog veel plezier en een hoop lol met elkaar hebben.
Het is niet overal armoe!!!

In iedergeval welkom terug!

priscilla

Berichten: 1639
Geregistreerd: 05-09-01
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 16:39

hoi hoi roos!
nou ik sluit me eigenlijk aan! er zijn mensen die bepaalde topicsverzieken! maar verder is t nog steeds gezellie! wb! greets uit zwolle

Lunatic

Berichten: 737
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 18:35

Als er continu topics als deze gestart worden, wordt het inderdaad steeds negatiever Frusty .
Houd nou eens op met "wat is er met bokt gebeurd?" en "het is hier niet meer gezellig". Begin een positief topic en sla de rest over. Dit begint een beetje irri te worden, sorry hoor Gaaaap .