Nu nog scheren??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Nu nog scheren??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-03 19:30

Ik zou Ewald half november scheren maar door de problemen en verkoopidee-en heb ik dat niet gedaan. Maar ik rijd hem nu weer intensief (wat ik ivm mijn rug eigenlijks niet mag maar dat houden we voor lief Haha! ) Ik rijd om de dag een dik half uur en de andere dag longeer ik hem en vrijdags heeft hij vrij (soms zaterdags ook als ik met mijn werk niet uitkom).
Hij zweet behoorlijk snel, terwijl hij helemaal niet super dik in zn vacht zit!

Is het verstandig om hem nu nog te scheren??

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30628
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 20:10

Ik zou als je last van hebt gewoon scheren.
Mijn pony had ik in oktober geschoren. Maar hij was weer hard aan het zweten. Dus vorige week heb ik hem voor de tweede maal geschoren. En zelfs de knoop doorgehakt en hem helemaal geschoren, dus ook de benen.
Ik ben er erg gelukkig mee, want hij stond alweer een uurtje of 3 nat na het rijden.

Mijn pony wordt niet superdik van vacht, maar die vacht geeft hem wel veel warmte. Dus vandaar toch geschoren voor de tweede keer vorige week.

Succes met je keuze.

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 20:11

waarom niet? Verward

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 20:43

iderdaad waarom niet, als je slim bent doe je het deze dagen donderdag wordt het weer warmer doe je gewoon ff een dunner deken op en scheer hem dan leg er daarna 1 meer bij of een dikker en er is niets aan de hand