Arrogante berggeit?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Arrogante berggeit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-03 21:56

Het is toch wat...zit je niets vermoedend op stal.
Drankie erbij, peukkie erbij, kleppen over de paardjes en hun eigenaren Knipoog

Natuurlijk kwam Par ook ter bod, de 1 had een dom paard, de ander een lomp paard.

En wat heb ik???
Een arrogante berggeit Verward Kan er nog steeds niet overuit.
OK ze heeft afentoe een beetje een air, ze terroriseert Wallie die de hele tijd met naar voren gestoken oortjes naar haar toe komt lopen.
Rent mensen omver Haha! En doet lekker haar eigen gangetje.

Ja ok..soms kan ze weleens zo'n blik opzetten....moet IK in een vuile stal??? Nou ok als het maar tijdelijk is.....Joehoe waar is mijn eten?
He dat is mijn aandacht geef hier.

Ik heb een haf die denkt dat ze een KWPNer van 1.75 is Verward
De optie is al gekomen om der even voor de spiegel te zetten Haha!
Maar vindt het ook weer zo zielig als ze dan dat 1.40 hoge haffie ziet staan Ach gut
Weg zelfvertouwen, weg eigendunk Haha!

Vandaag was het zelfs zo erg dat de instructrice even wegliep om iemand te roepen, en Par begon gelijk te draaien en rond te lopen met zo'n air van he je was nog niet klaar met mij, kom terug, dit is mijn tijd ja Tong uitsteken

Verders is ze wel erg lief hoor, dus we hebben haar vandaag rustig verteld dat haar voorouders bergbeklimmers waren....ze nam het aardig op..maar de klap kan natuurlijk altijd morgen nog komen Haha!

Morrie

Berichten: 22318
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 22:05

vertel maar niet dat haar voorouders Norikers waren, dan gaat ze zich nog heel sterk maken ook Ziek en een onderhals kweken en scheve voorbenen ontwikkelen }>

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-03 22:07

Ze doet zich al sterk maken, het is niet voor niets dat ze mensen over het erf heen trekt Haha!

De scheve benen en onderhals krijgt ze niet hoor, ze dnekt nog steeds dat ze een KWPNer is Knipoog Laten we haar dan maar in die waan laten he.