Stalgenoot goed op dreef

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Stalgenoot goed op dreef

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 23:41

Hier een krantenberichtje over Bart Bles bij wie ik op stal sta. Wat een prestatie he!
OK dan! Proficiat!

uit de Gelderlander

http://www.gelderlander.nl/regioportal/ ... 4_,00.html

Bart Bles een, twee en drie
Door onze medewerkster


BEEK - Ruiter Bart Bles heeft afgelopen weekeinde met overmacht de het Z/ZZ - springen in Beek gewonnen. Bles kwalificeerde zich met liefst drie paarden voor de barrage, waarvoor zich verder nog vijf andere ruiters kwalificeerden. Bles hield flink huis en werd eerste, tweede en derde.


Bles wist uiteindelijk met de geroutineerde Kassian het beste resultaat neer te zetten en de zege voor zich op te eisen. Met Kassian bleef Bles foutloos in de snelste tijd van 33,35 seconden. Met Lewano plaatste hij zich als tweede door een barragerit te realiseren in 33,86 seconden, terwijl hij zich met Jowanda als derde plaatste in een eindtijd van 34,02 seconden. Esther Blekkink met Coco en Sabine Bouwman met Marouschka namen de vierde en vijfde plaats voor hun rekening. Beide amazones wisten hun barrage evenals Bles foutloos af te leggen.

Sabine Bouwman was ook goed op dreef in het zaterdag verreden Z/ZZ-springen. Met Meiske plaatste Bouwman zich door een foutloze rit als tweede. De overwinning ging naar Karim Rafaat El Zoghby die met Relina ruim een seconde sneller was dan Bouwman. Daarnaast wist Bouwman met Skippy het op zondag verreden L-springen op haar naam te schrijven en plaatste zij zich met Pocarena als tweede, net voor Bart Bles met Pamora. In het M-springen moest Bouwman alleen Wiljan Laarakkers met Mario voor laten gaan

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 23:39

he, staat Bart bij jouw op stal? Dus jij staat bij het Hoge End in Didam, of heb ik het nou fout? Sabine Bouwman deed het ook goed!!! En Ester Blekkink is mijn clubgenoot!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 17:59

Bart werkt op het bedrijf van zijn vader en oom. Ze hebben een eigen hengstenhouderij/spring-handelsstal, Gebroeders Bles. Ik sta dus als dressuur miepje bij Bart op stal tussen de springpaarden en hindernissen rij ik dagelijks dressuur Lachen.

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 22:39

is dat die jongen die op die leuke pony reed toen ik bij jou was... die we wilden zien springen maar meteen al weer klaar was???

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 13:17

zo!!! dan moet je wel kunne rijden als je 1e 2e en 3e wordt! met 3 verschillende paarden! wow egt goed!

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 19:46

Heeft Bart wel vaker... Knipoog Voor hem is dat niet meer zo bijzonder. Als hij meedoet, kun je je boeltje wel pakken. Alhoewel hij de laatste tijd nog wel concurrentie heeft van die jongen die uit Egypte komt, en woont in geloof ik Babberich. Ik ben zijn naam vergeten....