Weer een nieuwe kampeerboerderij

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Weer een nieuwe kampeerboerderij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-03 19:49

bij mijn verzorgpaarden hebben ze vorig jaar mei de 1e nieuwe kampeerboerderij geopend..
nu gaat maandag de loods weg waar de stallen instaan en de spullen van die man die zijn eigen houtbedrijf heeft..
er komt weer een kampeerboerderij en hun dochter (19) gaat die beheren..
de paarden krijgen lekker nieuwe stalletjes(in weer een andere loods) van zon 3 x 3 (ongeveer) er komen nu 3 stallen en dan later komen er nog 3 bij (voor verhuur ofzo)
boven komt een hooi zolder..
morge gaat het dak van de 2 loodsen eraf en zaterdag moeten 2 loodsen (die ene waar de stallen nu nog staan en een waar het hooi altijd gestaan heeft) weg zijn..
dan willen ze de 2e kampeerboerderij in juni?? geloof ik klaar hebben want ze hebben voor juli al reserveringen..

OOK NOG EVEN EEN VRAAGJE??
van de zomer komen er mensen met paarden bij ons staan.. nu was ik benieuwd of er misschien ook bokkers kwamen??
het is op kampeerboerderij de kruishoeve in vught..
www.kruishoeve.nl
iemand??
naja dit wilde ik even vertellen en we zullen binnekort even foto's maken nog

verkaatje
Berichten: 741
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amstelveen/Oostwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 22:27

leuk zeg dat er nieuwe stalletjes woren gebouwd voor de paarden, vind je een kampeerboerderij zo in de buurt van ''jouw'' paardjes wel leuk? Mij lijjkt die nieuwe beheerder(ster) wel leuk, vooral omdat ze zo jong is!! veel plezier ermee Haha!:D

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-03 22:30

ik heb der geen problemen mee hoor..
er heeft altijd een kampeerboerderij gestaan (alleen dan een hele hele oude) nu staat er een nieuwe met dadelijk nog een nieuwe der bij..
dat meisje denk er vrij nuchter over terwijl het eigenlijk een hele chaos is.. maja zij denkt alleen aan het geld wat ze krijgt en niet wat erbij komt kijken (brood bestellen, iets voor op brood bestellen, mensen rondleiden, nog een keer alles nakijken(en eventueel schoonmaken) van de kampeerboerderij enzo..
maja ze moet het zelf weten haar moeder zal haar wel flink helpen duss