PC probleem of bokt probleem?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

PC probleem of bokt probleem?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-03 18:51

Ik zat lekker fijn te bokken... en wou reageren op een topic op jeugdhonk en iedere keer dat ik op quote of profiel drukte in een specifiek berichtje in dat topic ging ik naar een heel andere pagina... Verward en geloof me, dat was geen bokt... Bokt was weg, vervangen door een of andere ranzige pagina en er kwam een download schermpje in beeld... Ik heb nog nooit zo snel afgesloten... Zou ik gewoon ergens troep (in de vorm van een virus of weet ik veel wat) op de computer hebben zitten wat dit veroorzaakt (en zo ja... hoe en waar in hemelsnaam zou ik de ellende dan kunnen vinden... Scheve mond ) of kan er een 'foutje' in bokt zitten?

verkaatje
Berichten: 741
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amstelveen/Oostwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 21:03

ik heb dat niet gehad toen ik daar op ging kijken dus misschein ligt ut aan je computer

Yessy

Berichten: 23035
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 21:09

dat ligt waarschijnlijk aan je computer, even je internetcache legen werkt geloof ik, of je cockies verwijderen. (ik weet het niet 100% zeker, ben niet zo'n computer genie)

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 21:58

Jawel, dit moet gewoon aan je pc liggen, kan niet anders. Even een goede virusscanner eroverheen gooien, als je die niet hebt eventueel online housecall virusscanner. En dan adaware downloaden van : www.lavasoftusa.com en die ook laten scannen.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 22:01

Yessy schreef:
dat ligt waarschijnlijk aan je computer, even je internetcache legen werkt geloof ik, of je cockies verwijderen. (ik weet het niet 100% zeker, ben niet zo'n computer genie)


Ik zou inderdaad de cockies snel verwijdert willen hebben als ik jou was Knipoog

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 23:15

Ik had net ook wel iets aparts

wil dus even op vernieuwen klikken
krijg ik ineens een of andere (volgens mij Yahoo) zoekpagina in beeld

En ik had dus niets verkeerd ingedrukt of zo
gewoon de knop vernieuwen gebruikt