knobbeltjes.......blegh

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

knobbeltjes.......blegh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-03 15:07

Een half jaar terug heb ik een knobbeltje in mijn linkerborst ontdekt,ben ermee naar de dokter gegaan,en die zei toen dat als het na mijn eerste ongesteldheid niet overging ik terug moest komen.
Na die tijd zat het er nog steeds,maar heb toch nog een tijdje gewacht(vakantie,examens,enz.....en het was waarschijnlijk toch niets,zei de dokter).Een maandje terug ben ik toch maar weer eens heengegaan,en toen moesten er foto's gemaakt worden.Op de foto's was te zien dat er opeens drie knobbeltjes zaten!Voor de uitslag (officieel) moest ik weer naar de huisarts,hij wist niet wat hij ermee moest en dus had ik eergisteren een afspraak bij de chirurg,om te bekijken of ze eruit moesten of niet.

Ik was best zenuwachtig,want ondanks dat er al meerdere keren verteld was dat t waarschijnlijk niks was,vanwege mijn leeftijd( ben 19),ze wisten het niet zeker.De chirurg vond dat ze eruit moesten.........Dus nu moet ik waarschijnlijk over ongeveer twee weken onder t mes,en ik heb er echt geen zin in.....blegh,vind die knobbels maar nare dingen.

Is er misschien iemand die ook zoiets heeft meegemaakt,en die mijn een beetje kan vertellen wat er gaat gebeuren enzo?

X

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 15:19

Ik kan je helaas niets vertellen over wat er gaat gebeuren. Vraag het de chirurg even, die kan het je vast heel precies uitleggen....

Heel veel sterkte!

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-03 15:25

Heb ik gedaan hoor,het meeste van wat de ingreep inhoudt weet ik ook wel (heb t helemaal uitgeplozen.....).Bedankt voor de sterkte Knipoog
T lukt wel hoor!

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 17:02

Heel veel sterkte iig!
Ik zou niet graag in jou schoenen staan!

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 17:49

Thirza hier op bokt heeft volgensmij ook zoiets gehad ?!
PB haar anders even ?!
iig sterkte ermee!

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 19:19

ik heb het idd ook pas gehad en heb het weg laten halen bij mij was het een goed aardige tumor en asl hij niet weg gehaald zou worden zou hij om kunnen slaan in kwaadaardig. maargoed het is er nu uit en het litteken is heel mooi geworden je ziet het nu al haast niet meer en het trekt steeds mooier weg. als je nog wat wil vragen kan je me pb-en hoor ik heb ook bijna alle onderzoeken gehad die je kan hebben

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-03 15:18

Bedankt voor de reacties! Ik heb Thirza gepb-t.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 15:43

Ai! Dat is niet prettig.
Veel sterkte he

Hopelijk zal de operatie snel en makkelijk verlopen.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 17:27

He meissie.... Jeetje dat wist ik niet joh.. Lees nu net je pbtje... heel veel sterkte.. Als je je ei kwijt wil dan moet je me bellen he?? liefs mij..