Novice Amateurkaart (AQHA) zinvol??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Semmie
Berichten: 171
Geregistreerd: 08-01-02
Woonplaats: Enschede

Novice Amateurkaart (AQHA) zinvol??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-03 08:04

Hi,

Ik moet m'n lidmaatschap van de AQHA weer verlengen en had tot nog toe een novice amateurlidmaatschap. Is het wel zinning om voor novice Euro 5 extra te betalen als er toch geen wedstrijden hiervoor in NL worden uitgeschreven? Wat hebben jullie gedaan? Novice of gewoon amateur?

DubbelFun

Berichten: 88674
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 09:32

Was het niet zo dat je automatisch Novice-Am werd zolang je nog niet voldoende wedstrijdpunten hebt om alleen Amateur te mogen zijn.
Nieuwe leden krijgen meteen een Novice kaart als ze zich als Amateur aanmelden nl.

Semmie
Berichten: 171
Geregistreerd: 08-01-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-03 12:26

Je krijgt automatisch een amateurkaart en als je een verklaring invult te voldoen aan de novice-criteria en bijbetaald krijg je een novice-Am kaart.
De toegevoegde waarde hiervan is me in NL niet duidelijk

DubbelFun

Berichten: 88674
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 12:38

Oh dus ze vangen er weer extra geld voor Haha! Vroeger moest je al een verklaring invullen als je Amateur wilde zijn.

Ik denk dat het pas toegevoegde waarde krijgt als er AQHA-beginnerswedstrijden georganiseerd gaan worden.

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 13:09

Als je eenmaal een amateur kaart hebt mag je niet meer starten als novice.
stel voor(in belgie heb je ze al lang) dat er straks novice classes worden uitgeschreven dan mag jij die niet starten.
daar in tegen met een novice kaart mag je (omdat er geen novice classes zijn) wel amateurs starten. Cool