Wat te doen met.....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Wat te doen met.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-03 15:31

...een leuke 'vreemde' jongen. Ik zal het ff uitlegge:

Ik was gisteravond op een verjaardag van een vriendin van mij. Haar vriend, had wat jonges meej genomen. En er zat wel een leuke jongen bij Bloos zijn uiterlijk was wel okeej OK dan! maja er zijn natuurlijk wel meer dingen waar je naar kijkt...

we waren al weer een tijdje verder op de avond en opeens raakten we aan de praat Pling het leek net alsof we elkaar al vet lang kenden en we maakten telkes elkaars zinnen af enz Verward we kennen elkaar niej eens. Eg heel maf.

Maar nu zit ik te denken: Zal ik zorgen dat ik weer in contact met hem kom (via zijn vrienden enz) zodat ik hem beter kan leren kennen. Of kan ik maar beter niets doen om eventueel liefdesverdriet te vermijden.

Even voor de duidelijkheid: ik ben (nog) niet verliefd. Maar hij is wel ERG leuk Lovers , aardig, knap en iniedergeval niet zo'n viese player.

Hoe nu verder?! Aan de ene kant heb k niets te verliezen want als het tog niet blikt te klikken zie ik hem tog nooit meer. Maar ik heb ook geen zin in liefdes verdriet. (:\ denk denk)

Wat vinden jullie ervan :

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 15:39

Tja ik zou het gewoon proberen als je hem echt een leuke jongen vind..
En je kan toch gewoon een paar keer met hem aan de praat te gaan en dan merk ja vanzelf of het klikt of niet...

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-03 16:21

Hij woont trouwes ook 15 km verder dan mij...