Oefencross Hoge Mierden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Oefencross Hoge Mierden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-03 14:18

Zijn er bokkers die a.s. zaterdag mee doen met de Oefencross in Hoge Mierden? (als ik het goed schrijf Schijnheilig )

Onze ponyclub gaat, en ik wil ook graag mee doen. Hopelijk kan dat nog. OK dan!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 14:27

ik niet... Maar wel eens daar gerede nathalie? Is mooie cross hoor... Niet echt heeel moeilijk meestal vind ik.. maarja, ik train daar vaak, dus mijn pony kent daar alles al.. Maar in ieder geval heeel veel succes!!!!!

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 17:38

De wedstrijd in Hoge Mierde gaat niet door hoor! Kijk maar op hun website.
De wedstrijd wordt verplaatst naar het voorjaar of zomer van 2004.
Beetje zonde als je voor niks komt!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-03 17:40

Ik heb er nog nooit gereden. Via onze kring zijn er SGW workshops georganiseert daar, iedere zaterdag. Vorige week was de 1e maar toen heb ik niet mee gedaan. Maar ik wil eigenlijk wel graag mee gaan doen. Word dus ook de 1e keer dat we een cross doen, dus dat ie niet moeilijk is, is wel handig. Haha!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-03 17:41

Oh, nouja. Dan gaan we als nog denk ik, maar hebben we gewoon training. Lachen (iedere zaterdag zoals ik al zei)

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 17:44

Klopt, de wedstrijd gaat niet door, staat ook op http://www.horses.nl/p&s/hoogemierde . Maar er staat me iets van bij dat er wel een oefencross is. Nathalie, misschien handig als je even naar het secretariaat belt?

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-03 18:27

Ja het is dus idd een oefencross die wij gaan doen. Geen echte SGW.
Ik vraag het wel even aan mijn instructeur. Ik denk dat het gewoon doorgaat, voor ons iig (en kring eindhoven) aangezien het iedere zaterdag training is en nu dus een oefencross.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-03 18:28

Ik heb even op de site gekeken. En de wedstrijd was afgelope zondag. Dus daar gingen we sowiezo niet naartoe. Knipoog
Het is gewoon een oefencross.

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 08:20

Ik ben 1x op de echte cros geweest. Ik vond dat een hele mooie wedstrijd. Echt balen dat ie dit jaar niet doorging. Hopelijk volgend jaar dan wel weer.

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 16:40

de echte wedstrijd gaat niet door, dat klopt.. Maar ik sprak Jan Sporen dit weekend in ysselstyn. En hij zei dat er een oefen-cross zou komen. Dus misschien moet je even naar hem bellen.. Hij is secretariaat of wedstrijd leider ofzo. Maar in iedergeval organiseert hij de wedstrijd samen met anderen.

Raiza

Berichten: 1608
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: In het mooie zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 14:02

De echte wedstrijd is verplaatst naar juni 2004 omdat in oktober de weersomstandigheden vaak zeer slecht zijn. Ook is er rond dezelfde datum vaak een cross elders waardoor veel mensen moeten kiezen. Ze willen de cross in 2004 ook uit gaan breiden met Z-paarden. Dit is de afgelopen jaren volgens mij niet geweest, omdat er telkens maar een paar aanmeldingen waren en het de moeite van het bouwen niet was voor die paar mensen. Ze hopen dat er meer inschrijvingen in de Z-paarden komen als de datum verplaatst wordt, vandaar.
Ik woon zelf in Hooge Mierde (zo schrijf je het dus) en ik heb de afgelopen 10 jaar meegeholpen op diverse verschillende plaatsen. Het is en blijft een hele mooie wedstrijd, ook voor toeschouwers, maar als het regent (zoals vaak in oktober) blijven die toeschouwers weg en dat is zonde.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-03 11:28

Morgen is de oefencross. Heb er nu al zin in! Iemand nog tips welk kleur dekje etc? Wil een beetje knallend. Haha!
Kwart voor 11 moeten we dr zijn. Eerst gaan we om 11 uur het bos in en kriijgen we bij elke hindernis een uitleg. En daarna starten.

Heb er echt zin in!
Maar er zijn dus verder geen bokkers die gaan?