Sarabandes ruinen met Stang en Trens gereden:

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 17:43

Samsam schreef:
Jeetje wat doen jullie allemaal moeilijk, voor de gelegenheid is sjuim even op deze beestjes gaat zitten, met stang, nou en! Een beetje recht toe recht aan, daar hebben ze echt geen problemen mee hoor!


misschien niet,maar het is wel logisch dat je zulke reacties krijgt, want het nut van deze sessie en deze foto's is ver te zoeken....

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 17:45

Ik vind het allemaal wel prima, en denk ook niet dat naieve bokkertjes opeens met mes en vork gaan rijden naar aanleiding van dit topic, vooral niet als je je bedenk dat zo'n hoofdstel een aantal eurootjes kost en dan heb je de bitten nog niet eens betaald.... Ik denk niet dat ik dat voor mijn Versorrugponiejtjuh over heb..

Meid, rij jij je beestjes lekker heen en weer, je hebt er lol in, en als ik sommige topics op bokt lees is paardrijden voor velen een sport waarbij je alleen naar anderen moet kijken, om vervolgens aan iedereen te gaan vertellen hoe slecht die wel niet bezig is..

Get A Life, en ga lekker naar je eigen paardje toe, die helemaal naar jouw hand gezet is!

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 17:46

Nuv schreef:

Get A Life, en ga lekker naar je eigen paardje toe, die helemaal naar jouw hand gezet is!


ik ga helemaal met je mee, amen!

Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 17:50

ik ook!!!
helemaal en totaal mee eens!
laat een ieder doen wat een ieder leuk vind!
gezeur hier de hele tijd.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 18:07

Toeties schreef:
ik ook!!!
helemaal en totaal mee eens!
laat een ieder doen wat een ieder leuk vind!
gezeur hier de hele tijd.


gezeur??
gewoon normaal commentaar toch???
er is hier gewoon een normale discussie gaande, jullie hoeven toch niet als een blinde kip voor sjuimpje op te komen? dat kan ze zelf ook heel goed
maar misschien voelen jullie je ook aangesproken??

als ik de mensen bekijk die hier commentaar leveren,dan zijn dat mensen met een goed onderbouwde achtergrond(genoeg paardenkennis in mijn ogen) en ze onderbouwen hun commentaar, alleen zoals ik al eerder zei, deze kritiek word verkeerd geinterpreteerd (of hoe je dat moeilijk woord ook schrijft Tong uitsteken)

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-03 18:23

Suleika"]
[quote="crossmonster"][quote="Esme_27 schreef:
Nee dat hoeft ook helemaal niet zo te zijn, maar ik probeer aan te geven dat je op die manier wel mensen het idee geeft dat je er echt zo over denkt! Dus stang en trensjes inhangen, paarden heen en weer rijden.. klinkt alsof je het over een auto hebt ofzo..


daar heb je idd gelijk in esmee, ik denk dat er zo een samenloop van omstandigheden is,wat deze reacties uitlokt...
[/quote]

maar waarom beschrijf je (sjuimpje) het zo.. als ff stang en trix inhangen en paardje heenenweer rijden???? je had eigenlijk vantevoren kunnen weten dat er negatieve reacties op zouden kunnen komen. Zo komt het over of je paarden rijd op je 'eigen' stijl en niet meer op het welzijn van het paard let... (wat natuurlijk niet zo hoeft te zijn hoor, maar zo komt het op mij over vind ik)
[/quote]
Pfff, ik had vanmiddag inderdaad wat beters te doen Haha!

Zal bovenstaande directe vraag nog even beantwoorden;
we wilden deze paarden even op de video hebben. Dus het was ook niet meer als wat ik hierboven heb neergezet.
Ik ben er in de stal opgaan zitten, naar de ene kant van de straat gestapt en heb ze allebei zo'n 5 keer zo'n 100 meter heen en weer gedraafd. Thats all...

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 18:58

Wow, die vos kan vliegen Kwijl
Gaaf hoor. Kom je ook een keertje bij mij langs Tong uitsteken

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 19:17

Tjonge jonge, jullie snappen er allemaal niks van he.......ik weet wel waarom hij ineens onregelmatig liep.........hij zag ineens dat lekkere eekhoorntjesbrood op die boom op de zesde foto Haha! Haha! Haha!

Dat heeft weer niemand gezien he.......Haha! Haha! Haha!

Maar goed dat die stang erin hing Sjuim, anders had je hem vast niet kunnen houden Haha! Haha! Haha!

Werd ik een tijd terug ook op aangesproken hihihihi.......waarom ik die stang bij het bit erbij had hangen......of ik mijn paard anders niet kon houden hihihihihi.

Het zijn gewoon leuke foto's, niet meer en niet minder, en Sjuim heeft met de titel de 'critici' precies daar waar zij ze hebben wil Haha! Haha! Haha!
Laatst bijgewerkt door fabienne op 08-10-03 19:30, in het totaal 1 keer bewerkt

pebblientje
Berichten: 631
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 19:23

de vos is volgens mij gewoon een gelderse,die hebben van zichzelf al die houding enzo...
erg leuk paard!

Ann

Berichten: 13263
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 19:40

Foei, fabienne, nu heb je alles verraden, Sjuimpje rijdt gewoon met S&T omdat ze dat beter bij het setje vindt staan Haha!

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 20:28

maar nogsteeds ben ik van mening dat je een paard zonder stang en trens samen moet kunnen rijden... maarjah haha ik weet het.... op bokt lopen veel verschillende meningen rond Haha!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 20:31

Wie zegt dat ze dat niet kan? Haha!

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 20:36

Kayla schreef:
Wie zegt dat ze dat niet kan? Haha!


ohnee hoor dat heb ik niet gezegd dat ze het niet kan.... maar waarom als ze het kan rijd ze er dan wel mee?

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 20:57

Een typische sjuimpje titel, lekker (?) provoceren, net als de longeren topics maar daar zet je dan tenminste nog een kreet bij van don't try this at home.

Ik sluit me overigens aan bij de 'critici', op deze manier (ongetraind paard, verse combinatie) een stang erin hangen en rijden alleen voor het mooie plaatje dat slaat naar mijn mening nergens op. Maar goed ieder zijn lol Clown

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-03 21:13

Haha!
Ik vind het echt Te Briljant *LOL*
Het gros vind het rijden op st&tr maar niets, stoerdoenerij, mooi voor het plaatje en al.
Maar wèl allemaal kijken omdat het in de titel staat Haha!
Ik had al voorspeld dat hier animo voor zou zijn, maar 2200 views in 24 uur is meer dan ik gedacht had Cool
Hadden jullie nou ook gekeken als ik de volgende titel had gekozen:
[Ik op de bospaarden van Sarabande]

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 21:19

Sjuimpje schreef:
:D
Ik vind het echt Te Briljant *LOL*
Het gros vind het rijden op st&tr maar niets, stoerdoenerij, mooi voor het plaatje en al.
Maar wèl allemaal kijken omdat het in de titel staat Haha!
Ik had al voorspeld dat hier animo voor zou zijn, maar 2200 views in 24 uur is meer dan ik gedacht had Cool
Hadden jullie nou ook gekeken als ik de volgende titel had gekozen:
[Ik op de bospaarden van Sarabande]


ohw jippie, dus je doet het puur voor de aandacht? Scheve mond

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-03 21:20

Nope,
dit maakt allemaal deel uit van mijn onderzoek naar het gemiddelde klikgedrag van een doorsnee Bokker.

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 21:22

Sjuimpje schreef:
:D
Ik vind het echt Te Briljant *LOL*
Het gros vind het rijden op st&tr maar niets, stoerdoenerij, mooi voor het plaatje en al.
Maar wèl allemaal kijken omdat het in de titel staat Haha!
Ik had al voorspeld dat hier animo voor zou zijn,


Wou je zeggen dat je de S&T erin gehangen hebt voor dit onderzoekje , sorry maar ik had je hoger ingeschat

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 21:25

Ook mijn respect voor Sjuimpjes rijkunsten en gedrag daalt per bericht... Sorry, ook ik had tot voor kort veel respect voor je, maar de laatste 'aandachttopics' vind ik van zwaar laag nivo.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 21:25

Sjuimpje schreef:
Nope,
dit maakt allemaal deel uit van mijn onderzoek naar het gemiddelde klikgedrag van een doorsnee Bokker.


mm wat een niveau Scheve mond

jeanneke

Berichten: 596
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Halle (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 21:26

Suleika schreef:
maar nogsteeds ben ik van mening dat je een paard zonder stang en trens samen moet kunnen rijden... maarjah haha ik weet het.... op bokt lopen veel verschillende meningen rond Haha!


Excuseer hoor Haha! Haha! Jackiro komt wel van een zeer goede stal, wij heb bij wijze van spreken nog geen S&T van dichtbij gezien Haha! Haha! Wij hebben Jackiro jaren op een gewone trens gereden, dus gewoon effe voor de foto een S&T, zoals dat de bedoeling zal geweest zijn van dat witte dekje en die witte bandages......kan toch allemaal gaan kwaad Verward Verward Verward

groetjes Janna

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 21:28

astridh"]
[quote="Sjuimpje schreef:
:D
Ik vind het echt Te Briljant *LOL*
Het gros vind het rijden op st&tr maar niets, stoerdoenerij, mooi voor het plaatje en al.
Maar wèl allemaal kijken omdat het in de titel staat Haha!
Ik had al voorspeld dat hier animo voor zou zijn,


Wou je zeggen dat je de S&T erin gehangen hebt voor dit onderzoekje , sorry maar ik had je hoger ingeschat
[/quote]

Je haalt me de woorden uit de mond

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-03 21:29

Mmm, wat willen jullie dan zien?
Een Sjuimpje die virtueel op haar knieën om vergiffenis komt vragen, not gonna happen.
Ik had die foto's niet geplaatst als ik er niet achter zou staan, deze dieren zijn gewoon eerlijk gereden, hadden de grootste schik en zover ik kon zien toe ik 's avonds nog even langs de stallen liep hebben ze er geen trauma aan overgehouden. En het allerbelangrijkste, waar het om begonnen is: Sarabande heeft een leuk filmpje!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 21:29

*klik* *LOL*

Waar is de kreet "het bit is zo scherp als de hand van de ruiter" gebleven eigenlijk Verward

Beoordeel gewoon de foto en niet de rest, tenzij er om gevraagd wordt natuurlijk Cool

jeanneke

Berichten: 596
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Halle (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 21:29

Oh, nog vergeten Sjuimpje: nog betere titel: Sarabandes bospaarden uit de weide geplukt en wat gehobbeld..." Haha! Haha! Haha! Haha!