speledingetjes voor in de stal

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
perlee
Berichten: 317
Geregistreerd: 07-04-03

speledingetjes voor in de stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-03 17:52

Mijn paard is heel erg actief en verveeld zich dus al snel op stal.
Nou had hij al een appel, een frisdrankfles aan een keting en een trektouw in zijn stal hangen maar die heeft hij allemaal gesloopt.
Wie heeft er nog leuke en natuurlijk vooral goede ideeen voor wat ik hem kan geven zodat hij lekker bezig kan zijn?

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 18:01

Amber vermaakt zit erg met een pion(wel de sticker verwijderen) Alleen is ze nu wel zo ver dat ze het "tuutje"er af heeft maar elke dag verplaatst ze hem dus ze is er nog goed mee bezig.
En lick its vind ze ook leuk.
Anders een tonnetje kopen gat er in maken en biks er in zijn ze ook een tijd mee bezig om die leeg te krijgen.Maar het maakt wel herrie en ze gaan er veel van stampen.Succes meer tips weet ik even niet.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 19:08

Een stootwil.
Die hebben ze ook niet zomaar kapot.

Mist

Berichten: 9487
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 20:31

Stukjes wortel en appel "verstoppen" ? ik doe dat altijd als ze vanwegen het slechte weer in de bak moeten blijven (met afdak)....helaas kennen ze mijn vaste plekjes al!
Ik heb ook zo'n lick-it-houder-bal, daar kun je wortels in "klemzetten" zodat ze die eruit moeten peuteren.... soms is het niet gelukt en zit ie er nog in als ik thuiskom van mijn werk- maar gegarandeerd dat ze er lang mee bezig zijn geweest om het er toch uit te krijgen!