shoppen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-01 13:08

Hmm, dat was eigenlijk best miepig. Ik wilde naar t dorp om wat dingetjes te kopen voor mezelf, maar zodra ik de winkel in liep had ik al geen zin meer. Dus uiteindelijk maar de paardenshop ingelopen, en me daar dus arm gekocht Haha!
Ik heb onderlappen, stal/werk bandages, handschoentjes en bittenschoonmaakspul gekocht. Wilde ik eigenlijk ooit wel aanschaffen, maar als ik dus eigenlijk niks wil kopen (krijg Misselijk neigingen zodra ik een winkel in loop, echt waar!), dan koop ik me arm aan stuff voor Joop. Hij vond t wel grappig, maar niet dat je zegt dat hij nou enthousiast was... Ik zou t ook niet pikken, zo'n vage trien die elke keer met andere prullaria aan komt zetten...
Blij dat er in de buurt van mijn werk geen zit, dan was ik echt al arm geweest!

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 13:23

wat herkenbaar.
ben precies zo. koop nooit wat voor emzelf. maar als ik dna in een ruitersport zaak kom dan hoe ik niet meer op. komt echt in vlaggen afgelopen weke weer veels te veel uitgegeven. en dan jezelf maar wijsmaken dat je t wel echt nodig had Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 13:26

ik ken het ook in het dorp op de markt nee niks meer aan maar in de ruitershop shoppen heerlijk daar bep ik lekker vanop!

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 14:20

Hihi, ik houd wel van winkelen, paardenwinkels, boekenwinkels en kledingwinkels, zijn precies het soort winkels voor mij.
De rest, bah!!!! Supermarkt!!! laat mn moeder de boodschappen maar halen.

Nee hoor, geintje, zo gemeen ben ik nou ook weer niet, hoor ! Haha!

DubbelFun

Berichten: 88675
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 15:03

Laui: wat is er bijzonder aan bittenschoonmaakspul wat een gewoon schuursponsje en wat zeep er niet afkrijgt?? Verward

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 15:56

Staat in een ruitersportzaak.... Haha!
Ik koop daar ook altijd niet echt nodige dingen
maar wel leuk....
Wat ook erg is, is een grote wedstrijd met westernstand, vooral dus als Monnik er bij is Vingers aflikken

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-01 17:00

ow, dat bittenspul wilde ik dus gewoon een keer proberen. Ik heb een Sprenger bit (K&K is toch sprenger?), en nou stond ergens zo'n stukje, en nou zag ik dat spul, en de prijs viel mee. En toen zat het dus in mijn tasje mee naar huis.
Die onderlappen zijn echt super, en de bandages ook. Jopie dacht wel van: naja, dat doen we anders veel makkelijker. Hij eet ze altijd op op stal, dus ik wil m eraan laten wennen, dus nu ga ik de oude opofferen voor t goede doel.
Volgende week heb ik weer meer loon om uit te geven.
Ow, en ik vind de supermarkt ook wel leuk, koop ik allemaal jummie dingetjes. Ovenschotelmixen, tarly, sausmixen, boursin, olie, azijn... En dan in de keuken miepen om er iets lekkers van te maken. Maar goed, nu heb ik dus nog steeds geen nieuw truitje (doe ik al een maand of 2 over)... Scheve mond\

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 20:02

OOw ja zo ben ik ook.
Dan loop ik in H&M, allemaal hele leuke kleren en dan denk ik: voor dat geld kan ik ook een nieuwe rijbroek halen,
of ik moet nog zoveeeeeeel voor Loki, dus dat is veel belangrijker
en dan ga ik naar de ruitersportzaak en daar heb ik nooit moeite om dingen te kopen, want het is allemaal nuttig en voor een goed doel, mn paardje, die me zo lief is.....aaaaaahhhhh Sigaar

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 20:20

Ik was vandaag bij Divoza. Ik heb vorige week een paard gekocht, dus ik heb heeeeeeel veel nodig. Natuurlijk vind ik vooral dat ik veel meer nodig heb, dan dat ik daadwerkelijk nodig heb. Haha!

Ik heb me nog wel in kunnen houden. Ik moest o.a. een nieuwe neus riem hebben. Maar eigenlijk is het veel leuker om dan gewoon een nieuw hoofdstel te kopen. Het werd dus een nieuw hoofdstel. Verder nog een mooie winterdeken gekocht. (nog bedankt iedereen voor alle winterdekentips), een longeer singel en een bit. Wat zijn die krengen duur zeg, zo'n dubbel gebroken Sprenger bit! Moet ik maar goed schoonhouden he, dus volgende keer ook maar bit schoonmaak spul mee?