HP de Waalstables?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SRML

Berichten: 86
Geregistreerd: 23-08-03

HP de Waalstables?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-03 19:37

Hallo Allemaal,

Wie van jullie staan er allemaal bij "HP de Waalstables" ?
Ben zoekende naar een manege voor mijn pony en ben benieuwd wat jullie mening is over die manege...

Wil graag alles horen, ook negatieve verhalen(als die er zijn). Die mogen ook prive als je het liever niet hier wil plaatsen natuurlijk..

Alvast bedankt voor jullie reactie's

Groetjes Marcia

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 19:43

Je bent nogal aan het lobbyen? Haha!

Ik heb er leren paardrijden toen de familie van Eck nog eigenaar was...

SRML

Berichten: 86
Geregistreerd: 23-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-03 19:45

Ik heb er vroeger ook altijd gereden toen familie van Eck nog eigenaar was. Toen was het er altijd erg gezellig vond ik. Woon zelf in Rotterdam-Beverwaard en zoek een plekje voor mijn pony (moet helaas weg waar ik nu sta) Vandaar dat ik graag van de mensen wat verhalen hoor over manege's in de buurt...

Jij hebt toch land en stallen op de tiendweg gehad, vlakbij de waalmanege?

Montreux

Berichten: 641
Geregistreerd: 15-11-01
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 07:41

Hoi Marcia, ik sta nog steeds met mijn paardje op HP "De Waalstables". Ik heb het er na al die tijd nog steeds prima naar mijn zin. Paard staat er prima bij en alles is mogelijk mits je de moeite neemt om het te vragen. En verhalen, ach iedereen heeft zijn eigen ervaringen, maar waarom kom je niet gewoon weer eens een paar keer langs om te kijken en een eigen oordeel te vormen. Ik denk dat je het prima naar je zin zult hebben en je zult er zeker nog mensen tegenkomen die jou ook nog kennen.

groetjes Natasja

SRML

Berichten: 86
Geregistreerd: 23-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-03 10:36

Hallo Natasja,

Ben er gister nog geweest en vond toen de stallen erg vies allemaal. Ze stonden erg in hun eigen strond en het stonk er. Is dat altijd zo?

Verder vind ik persoonlijk de prijs voor wat je er allemaal hebt erg hoog. Als je kijkt naar reyerbos waar de paarden in veel grotere lichte stallen staan en wat ze daar allemaal hebben, die manege is goedkoper dan de waalstables....

Omdat mijn indruk gister niet zo geweldig was, ben ik benieuwd naar verhalen van mensen die er zelf staan...

Montreux

Berichten: 641
Geregistreerd: 15-11-01
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 07:55

Ha die Marcia,

Heb je gisteren niet gezien maar ik was er dan ook pas aan het einde van de middag. Mijn paard stond er overigens prima bij. En zoals je weet heb ik een schimmel dus merk ik het meteen als haar stal niet schoon is. In de paar jaar dat ik er sta zijn er inderdaad een paar dagen geweest dat mijn paard niet echt goed in het stro stond maar die zijn op een hand te tellen. Ik heb overigens niets geroken gister, je bent toch niet langsgeweest toen er net kuil gevoerd was? Want kuil wil nog wel een luchtje met zich meebrengen. *LOL* *LOL*

In ieder geval ben ik nog steeds heel tevreden, mijn paard wordt goed verzorgd, Karin en Steef staan altijd voor me klaar als ik of mijn paard hulp nodig hebben. De manegepaarden en -pony's worden goed verzorgd en als ze wat mankeren komt er ook gewoon een veearts bij, hetgeen niet op elke manege gebruik is. Wat dat betreft zijn het echte paardenmensen, het welzijn van de paarden staat voorop.

Zoals ik in mijn eerdere berichtje schreef denk ik dat je gewoon een paar keer moet kijken voordat je een goed oordeel kunt vormen over de sfeer en hoe de paarden erbij staan. Wat mij betreft ben je welkom hoor, maar even goede vrienden als je ervoor kiest om goedkoper te staan. En als ik je berichtje lees, biedt de Reyerbos meer waarnaar je op zoek bent. Waarom dan eigenlijk nog verder kijken of mensen om verhalen vragen:?

SRML

Berichten: 86
Geregistreerd: 23-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-03 09:46

Hallo,

Bedankt voor je reactie.
Ik kom denk om de 2 weken naar de manege toe om onze mestkar te legen, dus kom er regelmatig. Dat de paarden er woensdag niet goed bij stonden (was in de ponystal) zegt ook helemaal niks over de sfeer en de mensen op de manege.

Waarom ik verder kijk is omdat op reyerbos een wachtlijst is en ik weet niet hoe lang dat gaat duren. En omdat ik vroeger altijd met mijn paardje op de waalmanege heb gestaan (bij de vorige eigenaar) en het toen altijd erg naar mijn zin heb gehad, was ik benieuwd hoe het er nu is.

Maar in ieder geval bedankt voor je verhaal, kom over ongeveer 2 weken weer de mestkar legen, zal dan weer eens een rondje doen Lachen

Verder helemaal geen mensen die op de waalstables staan met hun paardje?

Montreux

Berichten: 641
Geregistreerd: 15-11-01
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 15:25

Zoals gezegd je bent welkom hoor.
Ken trouwens maar twee bokkers die op de waal hun paarden hebben: ulbeh en karin!!!! Maar van die laatste zul je geen objectief antwoord kunnen verwachten want dat is namelijk de eigenaresse van de manege. Haha! Schijnheilig

Vrijdagavond zijn er overigens springlessen en komen er ook vaak mensen gezellig wat drinken aan de bar, misschien ook een tip voor je volgende bezoek Knipoog

Groetjes Natasja

SRML

Berichten: 86
Geregistreerd: 23-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-03 16:56

Hallo Natasja,

Volgende keer als ik vrijdag avond in de buurt ben kom ik eens gezellig langs, maar woon zelf op 5 minuten van reyerbos vandaan, dus mijn keus is toch op die manege gevallen. Ook omdat de stallen groter zijn en de keer dat ik gekeken ben er schoner uit zagen. (dat kan toeval zijn geweest) Veel plezier verder op De Waalstables,

Groetjes Marcia