Andalusierkeuring in Duitsland!!!!!!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-01 19:14

Gisteren is mijn vriend met zijn vader en 2 paarden vertrokken naar de Andalusierkeuring in Duitsland. Ik heb vandaag de paarden verzorgd. Was wel leuk opeens dikke vrienden met elk paard, tja voeren he. Ik had mijn vriend al de hele dag niet kunnen bereiken en net had ik eindelijk contact. De keuring was afgelopen. En en en... vroeg ik aan hem, tja wat denk je. Dus ik tegen hem 'niet zo goed dus'. GRELO DE DEKHENGST HEEFT ALLES GEWONNEN WAARONDER DUS KAMPIOEN VAN ZIJN KLASSE EN DAGKAMPIOEN. Wauwie vorig jaar was hij tweede in Nederland en derde in Duitsland en nu...... in beide landen eerste. Echt te gek!!!!! Ik ben wel zo blij. De 2 jarige merrie die mee was gegaan had drie prijzen gewonnen waaronder die voor beste bewegingen. Eind oktober hebben we keuring in Belgie, ik ben heel benieuwd hoe dat zal gaan.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 19:16

Gefeliciteerd Party!! !!! Leuk zeg !!! Waar precies was de keuring?

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-01 19:18

Ergens in de buurt van Bremen het was ongeveer 4 uur rijden.

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 19:47

WOW !!!! Super voor jullie zeg! Feliciteer Sonja en Wim van ons als je ze spreekt! Ze zullen wel heel trots zijn!!!!!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 19:48

Nan harte gefeliciteerd, fijn zulke successen daar kijk je naar uit, daar doe je het voor!!!!!!

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-01 20:15

Sonja,Wim en Linda blijven daar nog, moesten feesten. Haha! Niels komt vanavond terug. Zal wel laat worden. Morgenochtend de paarden voeren en Grelo's stal versieren.

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 21:26

Wow goed zeg, gefeliciteerd! Er zijn in Dujitsland meer Andalusiers als in Nederland, dus ik denk dat er dan ook meer concurrentie is.
Is jullie dekhengst trouwens in Nederland gefokt of hebben jullie hem geimporteerd uit Spanje?

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-01 08:54

Grelo is als 2-jarige uit Spanje gehaald. Maar de merrie is wel een fokprodukt van Nederland en die heeft o.a. de prijs van de beste bewegingen van alle merries gekregen, die heeft Grelo btw ook gekregen bij de hengsten. Dus dat is hele goede reclame.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 11:16

Goed zeg! Die Grelo is erg mooi als ik hem zo op foto's zie staan... Een plaatje, dus terecht die successen!