vandaag bij nina geweest.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

vandaag bij nina geweest.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-03 19:46

heerlijk. vanmorgen kwam cindy me in t ziekenhuis ophalen en zijn we eerst even bij haar thuis geweest. er zou nog een stalgenootje meerijden naar stal dus die hebben we thui opgehaald. bij nina aangekomen hebben we haar even lekker in de losgooibak gezet en ging madam gelijk rollen. toen even opgejaagd en daarna nog even lekker laten tutten. daarna even een grote poetsbeurt gegeven en opgezadelt. ik heb even heerlijk gereden alleen was er niet echt op gekleed dus het rijden ging niet zo fijn in mijn gewone kleren en schoenen. maar toch even een stukje gedraaft en ze was zoals gewoonlijk heel erg braaf. het was wel een gek idee dat ik op mijn paardje reed wat dus niet meer van mij is maar ze heeft ht zo goed dat ik er wel vrede mee heb en het voor nina heel goed vind. na het rijden mocht ze lekker de wei op en hebben we nog een tijdje in t zonnetje gezeten op stal. vanmiddag thuis nog wat boodschapjes gedaan met cindy en vanavond lekker tatjes gegeten. zodadelijk weer terug naar t ziekenhuis en ik kan terug kijken op een gezellige dag en ik ben blij dat ik nina weer even heb gezien.

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 20:00

Blij voor je dat je er vrede mee hebt. Ook fijn dat je er evengoed nog van kunt genieten. Beterschap, en geniet zo veel mogelijk van alle momenten waar je plezier aan beleeft OK dan! .

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 22:11

Fijn joh dat je zo'n leuke dag hebt gehad! En ook heerlijk dat je zeker weet dat je droppie goed terecht is gekomen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 08:12

Ik kan maar een ding zeggen:

OK dan! OK dan! OK dan!