Samen in de lappenmand

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Samen in de lappenmand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-03 20:25

Toen ik in het ziekehuis lag(waarom vergeet ik nu altijd die N Verward )kreeg ik al te horen dat er veel paarden een hardnekkig virus hadden, griep met hoge koorts.

Het laatste wat ik erop dat moment wel bij kon krijgen waren 2 zieke paarden.

Inmiddels dus weer thuis en bleek het virus Droes te zijn.
De sterkste paarden werden geveld door hoge koorts. Bij nader onderzoek bleek het om een variant te zijn en andere hadden wel de echte droes.

Danno stond me al niet aan sinds hij terug is van te beleren, eerst ontsoken ogen en daarna altijd die doffige vacht.
Ik was er al 100% van overtuigd dat ie ook ziek zou worden.

Gister wou ik zijn temp. al opnemen en juist op dat moment laat je die thermometer uit je handen vallen , hoezo alles zit eens mee Frusty
Nooit gebruik je dat ding en als je hem nodig hebt laat je hem vallen Blond

Vandaag dus een suffe Danno en met een andere thermometer zijn temp genomen:39,8!
Hij is alleen suffie maar zodra je met een emmer vreten komt is meneer erg wakker.
Hij eet verder goed en drinkt ook, gras doet ie een moord voor en hij sleept me nog mee ook naar die ene graspol.

Maar die ogen van hem.. die staan echt zielig gewoon.

Dus nu zitten we samen in de lappenmand en ben bang dat die ander van mij er ook nog wel bij komt. Hij ziet er nu nog hypeactief uit, alhoewel hij wel kuchte vanmiddag, zo begon danno ook.

Laten we dan maar hopen dat als hun beter zijn ik dat dan ook ben. Ben in iedergeval blij dat ik er nu zelf weer heen kan.

Morgen even een lekker zak slobber halen voor ze. OK dan! Ach gut

(paarden staan allemaal onder behandeling!)

Caira
Berichten: 26066
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 21:16

he getver!!!! Maarre ik ben volgens mij wel een stalgenoot van jouw tegengekomen buiten!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 22:41

Het zit je niet mee zeg
Ik hoop dat jij straks alle ellende eens een keertje achter de rug hebt

Veel beterschap in ieder geval voor jou en Danno.

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 11:31

irish_lady schreef:
he getver!!!! Maarre ik ben volgens mij wel een stalgenoot van jouw tegengekomen buiten!


Je zei gisterenavond door de telefoon al dat je iemand met een haf die western reed hebt zijn rijden, maar die komt niet bij ons vandaan. Alle paarden worden niet eens meer bereden en ze komen bijna niet het land uit laat staan van het erf af.