zwaar gewond door vallende strobalen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

zwaar gewond door vallende strobalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-03 21:43

Dat is knap banketstaaf als je dit overkomt.....

Zes zwaargewonden door vallende strobalen

Uitgegeven: 29 augustus 2003 23:50

OUDE PEKELA - Door een ongeval op de S367 in het Groningse Oude Pekela zijn vrijdagavond zes personen zwaargewond geraakt. Dat heeft een politiewoordvoerder vrijdag gezegd.

Het ongeval ontstond doordat een vrachtwagen met oplegger enkele balen stro verloor. Een achterop komende auto, die in de richting Winschoten reed, probeerde de balen te ontwijken en kwam daarbij op de andere weghelft terecht. Het voertuig botste vervolgens frontaal op een tegenligger. Een derde auto, die uit dezelfde richting kwam als de vrachtwagen, reed daarna op de andere twee personenauto's in.

De aard van de verwondingen is nog niet bekend. Ook over de identiteit van de gewonden is nog niets te zeggen, aldus de woordvoerder.

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 22:52

ik kan me best voorstellen dat zo een volle vracht strobalen op je knikker niet echt veel goeds doet!!

had het nog niet gehoor dit

Mowtje
Berichten: 326
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 08:24

heftig zeg

SpiedSkeet

Berichten: 1847
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Lutten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 11:29

Dat is toevallig. Degene die in die auto zat is hetnichtje van mij kameraad. Ze zat met nog 2 of 3 in haar auto. De vrachtwagen werd geseind door een andere auto dat zijn vracht los lag. Die vrachtwagen remt en doet z'n gevarenlichten aan. doordat die auto remde, vielen er nog een paar stropakken van de wagen. die vielen voor de lichten en door het ronddwarrelende stro kon dat meisje in die auto niks meer zien. zij week uit en werd van voren geramd door een andere auto. ze kaatste terug en werd ook nog es van de zijkant geraakt. Gelukkig zijn ze er nog redelijk vanaf gekomen. een heleboel blauwe plekken en een paar hechtingen.

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 11:40

Gotver zeg, das heftig..
Gelukkig zijn ze er nog zo 'goed'vanaf gekomen!
Het zal je maar gebeuren.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 11:43

Jakkes, dan zijn ze er toch wel "goed" van af gekomen ja...
(is dit niet eigenlijk iets voor [ON]?)

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 11:47

ik heb dit een keer gezien dat een vrachtwagen zijn stro verloor was in duitsland. Ik reed erachter (in de auto van een vriendin) en kon nog net uitwijken.
De strobalen rolden gelukkig de vluchtstrook op daar.

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-03 18:22

Jeee wees maar blij dat ze het er zo goed vanaf heeft gebracht... heel veel beterschap gewenst.....

sam_antha

Berichten: 2044
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 20:03

Toen ik een paar weken geleden in Frankrijk zat stond er aan de andere kant van de snelweg een wagen met hooi in brand :S ook niet echt pretig maar daar was geloof ik niks vanaf gevallen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 20:39

ja dat kan hard aankomen ze moeten die boel ook goed vastzetten he...