zadeltas om je hond in mee te nemen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

zadeltas om je hond in mee te nemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-03 09:30

Bestaan er "zadeltassen" waarin je hond mee kan?

Ik heb ze wel eens gezien voor Jack Russel grootte. Maar mijn hond is wat groter.

Toen ik net zijn stokmaat probeerde te meten bleef hij niet stilstaan Haha! maar ik gok dat Tommy 45 cm. hoog is en zijn rug lengte ca. 60 cm. Hij weegt denk ik een kilo of 10.

Helaas is Tommy een te vrije geest Lovers om los mee te lopen. Dan kan ik hem op de Veluwe weer gaan ophalen denk ik......

Iemand hier ervaring mee?

STELLAlover

Berichten: 796
Geregistreerd: 03-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 09:34

Geen ervaringen, maar als je zijn voorpoten aan de ene kant bindt, zijn achterpoten aan de andere, en dan een touwtje over zijn rug doet, ligt hij vast stevig Haha! !
Beetje zielig maar je moet wat .

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 10:29

lijkt me erg zwaar om op je paard mee te nemen en al helemaal niet comfrotabel voor de hond! Mijn Jack Russell ging vroeger wel eens voorop het zadel mee ff een rondje stappen over het terrein, maar je zag hem misselijk worden van het geschud. Probeer het maar eens, vooral in stap schudt het vreselijk voor zo'n hond!

En als ie op de Veluwe belandt, tja...... Verward dan zie ik het somber in, want wat ze daar vangen, laten ze meteen weer los Schijnheilig Knipoog

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 11:36

op mijn fiets staat een kein mandje, daar prop ik mn hondje in Haha! enze is volwassen weet goed dat het geen deugd dat als ze deruit springt ( plus nog een trap van mij derbij Haha! ) en ze geniet der wel van!! coole meid!!! Haha!

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 12:34

ja op de fiets doe ik dat ook, maar dat schommelt bij lange na niet zo erg als te paard!

Mijn hondje is 14, die zit liever in het mandje dan dat ie zelf loopt hoor!