Logboekje lezen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-01 11:38

Omdat ik Aldira samen met iemand anders doe heb ik een schrift in onze gezamenlijke kast gelegd waar we elke keer een stukje in schrijven als we geweest zijn.

Het is leuk om te lezen wat de ander heeft gedaan en zo houden we elkaar op de hoogte.
Naar aanleiding van http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... forum=13&6 was ik gister blij en opgelucht toen ik las dat Madeleine maandag geweest was, WEER niet gereden had omdat ze geen tijd had ivm met haar kinderen, maar dat ze schreef dat ze zo blij was dat ik veel kon rijden omdat het haar zelf steeds niet lukt.

Ze vond het heerlijk dat ik steeds heen kon gaan als zij op het laatste moment toch geen kans zag om naar de manege te gaan en dat ik dan ook de paddock, stal en weiland deed.

Dus: helemaal opgelucht, ik hoef me kennelijk niet schuldig te voelen over dat ik te weinig betaal en is ze alleen maar blij met mij.

Verbaast me trouwens niet dat ze zo weinig tijd heeft: ze heeft een baan, haar man is om de 8 weken weg, 2 kinderen en dan ook nog 3x per week een paard verzorgen en rijden...dat is wel pittig.
Het valt haar dan ook vies tegen hoeveel tijd er in een paard gaat zitten, gelukkig wist ik daar al van omdat ik IJsco zowat een jaar lang heb verzorgd, en daar moest ik ook dagelijks heen.

Waar ik wel bang voor ben: ik denk dus niet dat Madeleine de stap durft te zetten om Aldira in april te kopen, dus wat moet ik dan? Dan zit ik misschien wel weer zonder paard en moet ik weer afscheid nemen, maar ja, eerst maar eens afwachten hoe het verder allemaal afloopt...


_________________
[img]../upload/363/user.gif[/img]bok, bok, bok [img]../upload/363/nut.gif[/img]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Cody op 2001-09-19 11:40 ]</font>

Kitty

Berichten: 7698
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 12:39

Wat fijn dat ze zo blij met je is!
Misschien kun je Aldira over een half jaar wel kopen ofzo. Of misschien alleen leasen?
En misschien is er wel iemand in Rolde of Assen die haar samen met jou wil leasen. Ongeveer zoals je nu met die vrouw doet.

Ik denk dat er vast wel een oplossing te vinden is. Geniet nu in elk geval van de tijd die je met haar doorbrengt, dat is het belangrijkste!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 15:15

ik ga helemaal met Kitty mee! Geniet is het advies!!!!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-01 15:17

Madeleine belde net nog: ze heeft vanavond weer geen tijd om te rijden maar gaat wel even heen om de stal te doen. Heel heel heel misschien zou ze morgenochtend nog gaan rijden maar dat was nog niet zeker.

Ze gaat een oppas zoeken voor haar kinderen want zo kan ze nooit met Aldira rijden.

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 14:32

Hoe oud zijn die kids dan? Nog niet in de schoolgaande leeftijd? Tsja, lijkt mij later ook wel zwaar te worden. Vind het na soms al moeilijk te combineren, maar ik heb alle hoop op een huisje met een stuk grond. Dan kun je net iets makkelijker na het werk nog even op je paard springen. Nu moet ik dan eerst naar huis, omkleden, naar des, en voor ik er op zit ben je zo een uur kwijt.... En voor je daarna weer thuis bent ook nog eens een uur....

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-01 14:37

Precies...Ik ben er ook elke keer minstens 2,5 uur voor kwijt als ik ga rijden. Heenfietsen, paddock en stal schoonmaken, poetsen, opzadelen, rijden, afzadelen, terugfietsen Gaaaap

Die kinderen van Madeleine zijn denk ik een jaar of 9, 10 ofzo. Ze zitten nog op de basissschool. Daarbij is haar man dus elke 6 of 8 weken weg, dan weer 6 of 8 weken thuis dus er zijn weken dat ze alles alleen moet doen. En dan zitten de kinderen nog op zwemles, blablabla. Bijna niet te doen dus.