Inschrijven voor Orun-cursus

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Inschrijven voor Orun-cursus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-03 15:32

Wie weet er wanneer je je kunt inschrijven voor de cursus van de Orun?
Ik weet dat ze, zodra de inschrijving geopend is, dit publiceren in de Paard en Sport en ik kijk dagelijks op de site van de KNHS, maar ik zie nog helemaal niets.
Eerder dit jaar (maart ofzo) had ik al gebeld naar de KNHS om dit te vragen en toen werd mij verteld dat er begin augustus ingeschreven kon worden. Maar nog steeds zie ik helemaal niets daarover.
Ik ben bang dat ik het over het hoofd zie en dan weer een jaar Boos! moet wachten voor ik de cursus kan gaan volgen. Vorig jaar had ik me wel ingeschreven maar toen zat het al vol Huilen en ik kon ook niet in een andere plaats terecht.
Volgens mijn info begint de cursus in oktober of november.
Weet iemand iets over het inschrijven?
Vast bedankt.

shiana

Berichten: 936
Geregistreerd: 29-03-03
Woonplaats: eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 16:14

ik weet niks van het inschrijven , maar ik heb wel de brochure aangevraagd voor dit seizoen en die zou in augustus komen en heb hem nog niet gehad , dus ze zullen wel wat achterlopen ofzo

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 16:45

kun je ook niets vinden op ORUN.nl?

Fitzroy

Berichten: 25107
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 20:47

Volgens mij heb ik ook ergens gelezen dat de brochures nog even op zich laten wachten, dus ik denk dat je nog even geduld moet hebben.

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-03 08:08

Ok bedankt. Ik zal ook zeker even op orun.nl kijken (wist niet eens dat daar een site van was)

Mursey

Berichten: 605
Geregistreerd: 14-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 10:40

Is geen site van geloof ik.
Ik heb ook al 20 keer ge-emailt, gebeld etc. De inschrijfformulieren inclusief info over de cursussen van 2003-2004 worden eind augustus verzonden. Stuur anders via de KNHS site ff een mailtje met je adres en dat je bij de mailinglijst wil omdat je je in wil schrijven voor een cursus.
Kreeg heel snel reactie en als het goed is ligt ie bijna in de bus (bijna eind augustus he?)

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-03 13:58

Mursey schreef:
Is geen site van geloof ik.
Ik heb ook al 20 keer ge-emailt, gebeld etc. De inschrijfformulieren inclusief info over de cursussen van 2003-2004 worden eind augustus verzonden. Stuur anders via de KNHS site ff een mailtje met je adres en dat je bij de mailinglijst wil omdat je je in wil schrijven voor een cursus.
Kreeg heel snel reactie en als het goed is ligt ie bijna in de bus (bijna eind augustus he?)




Bedankt, ga ik gelijk doen!

Alja

Berichten: 25595
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 15:04

het duurt altijd vrijlang voor je die papieren krijgt, tenminste bij mij altijd wel....
bel ze net zo lang tot ze helemaal gek van me worden