wat te doen met sneeuw?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-01 20:37

ALS ik een paard krijg, gaat ie ergens staan waar geen binnenbak is..maar wat dan te doen als het sneeuwt??hoe doen jullie dat??

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 20:45

Ja dat was bij mij ook een probleem, als de grond bevroren is kan je niet rijden, dan hoop ik dat iemand zo lief is om me naar een manege te brengen met binnebak waar ik dan kan rijden.

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 20:46

Hai Pluutje,

Heel gewoon hoor voor de winter gaan de ijzers eraf, gaat het sneeuwen kunnen we gewoon de paardjes loslaten in de buitenbak, ook stappen en als de grond niet te hard is draven gaat best goed hoor in de sneeuw.
Met ijzers is het een ramp, sneeuw klonterd vast onder de ijzers, ze gaan als het ware op een ijsbergje lopen, das niet handig hoor.
Hoop dat je er wat mee kan.

Groetjes,

Geral
(Amanda)

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-01 20:48

oke dan!!thanx a lot hoor!!!dan weet ik iig wat ik moet zeggen als m;n ouders gaan zeggen,ja en wat dan als het sneeuwd??haha, en dan weet ik natuurlijk wat ik dan moet doen!!!nu ben ik op alles voorbereid dus nu maar hopen dat het paard er ook echt komt!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 21:48

Bij ons gaan de paarden met sneeuw ook gewoon de wei in (alleen wat korter dan anders natuurlijk) en als de grond niet bevroren is kun je nog rijden hoor. En anders als je nergens binnen kunt rijden (kon ik vorige winter ook niet) kan je paard genieten van de winterrust.

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 21:52

ikke heb ook geen beschrikking over een binnen bak maar wel een buiten bak waar tapijtsnipper is liggen en die is eigelijk het hele jaar door te rijden Haha!