verslag groentjes springen.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

verslag groentjes springen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-03 23:53

had hem vandaag voor de 2de keer mee.
vorige week al voor het eerst in loerbeek groen met hem gesprongen toen pakte die ook al super aan.
vandaag dus voor de tweede keer. mijn instructrice was er gelukkig ook en werkelijk waar hij ging weer super.
eerste ronde was die fijn te rijden niet sterk alles kwam mooi uit waren dus mooi foutloss.
2de ronde was die iets moe dus werd die wat sterker en kwam niet alles mooi uit we hadden dus een paar balken.
nou toen even lekker gestapt en nog een kee rhet parcour gesprongen. en toen ging die echt zoals het hoort. mooi braaf, fijn aan mijn hulp, liep overal fijn bij en zette super af. helaas wel een paar balkjes maar dat was mijn fout.

zondag start ik hem voor het eerst op ons eigen concour ( was dit ook trouwens Haha! ) en hoop dat die dan weer zo fijn aanvoelt Party!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 13:55

Klasse B? Ik had mezelf ook voorgenomen om dit zomerseizoen nog een parcourtje te gaan springen, maar elke keer als ik ga kijken bij het B-springen, vind ik het steeds weer zoooo hoog. Nog maar effies oefenen dus Bloos Haha!

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-03 14:01

ja gewoon in de b.
en bij groentjes mag je zelf bepalen he. eerste keer heb ik ook maar iets van 80 gedaan. gister dus voor het eerst een b parcour. scheelt dat ik een pard heb dat mij het vertrouwen geeft en dus gewoon springt na al dat gedoe van mijn oude pony

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 22:51

Ik laat mijn merrie weleens springen voor de afwisseling, laatste vond ze het zo leuk.. ik ga aanstaande zaterdagavond voor het eerst een oefenspring parcours rijden Haha!

Heb al dit jaar een oefencross gereden en dat werd toentertijd ook een positief ervaring OK dan!