verharen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23443
Geregistreerd: 09-04-01

verharen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-03 08:09

Hebben meer paardjes het dat ze nu alweer beginnen te verharen?
Sharif zat op een gegeven moment heel mooi in zijn zomervacht, hij is toen ziek geweest, afijn om een lang verhaal kort te maken, hij staat nu op een vitaminepreparaat (equitop forte) van de VA, maar meneer gaat nu weer vrolijk verharen, weet niet of het met dat ziek zijn te maken heeft gehad, maar Polly heeft nergens last van, of is hij gewoon erg snel met verharen?

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 10:52

Ik denk wel dat hij snel is!
Mijn pony's hebben nu nog een super dun velletje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 10:54

mijn paarden zijn nu ineens ook weer aan het verharen, sinds een week of 2, ookal hadden ze volgens mij al hun dunne wintervacht ???

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 13:17

als het goed is verliezen ze dan hun dekvacht Verward hoorde ik van iemand

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 13:19

Mijn Jessie (BWP) was er vorig jaar begin augustus al bij, toen stond ik al heel verbaasd te kijken, maar dit jaar heeft ze zelfs het begin van augustus niet afgewacht Huilen
En ze is niet ziek geweest ofzo.
Mijn tante zegt dat ze juist nog niet op wintervacht aan het overgaan is, maar een stuk van haar zomervacht "afstoot" omdat het zo heet geweest is... weet niet hoeveel ik daar moet van geloven :s

Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 13:51

* is ook al aan het verharen. Maar ze staat sinds het ongeluk op stal, dus misschien dat dat ermee te maken heeft. (in de kliniek viel het me al op)
Vandaag ook, (ik heb je 2 weken niet gezien omdat ik op vakantie was) toen ik haar alleen al aaide kwamen er super veel haren mee.