Solide uitgegleden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Solide uitgegleden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-03 17:58

Gisteren kwam ik bij de wei en vertelde de buren van Solide dat ze eerder op de dag flink was uitgegleden. Huilen

Een van de kinderen kwam thuis en zag Solide als een dolle door de wei heen rennen (doet ze weleens vaker) Frusty ... Normaal gesproken neemt ze dan een paar meter voor de draad een noodstop. Dit wilde ze gisteren ook doen, maar omdat het had geregend en de grond lekker nat was gleed ze door, zo de draad in. Verward

Gelukkig had ze eigenlijk niks als wat oppervlakkige wondjes... Niks ernstigs gelukkig. Lachen We hebben het ontsmet en ingesmeerd met wondenzalf, maar ze is niet kreupel enz.

Ze was dus lekker aan het spelen, alleen liep ff minder af. Scheve mond Gelukkig waren de buren ook zo aardig om ff opa te bellen of hij wilde komen kijken. De sociale controle is er in ieder geval SUPER!!! Haha!

Zo dat was mijn verslagje...

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 18:09

Mooi zo , dat er verder niks aan het handje is!!!
Altijd handig om zulke buren te hebben!

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 18:16

Ik schrok dat ik de titel las, maar gelukkig valt het allemaal wel mee.
Je hebt geluk met zulk soort buren... ik ken mensen...
Sterkte voor jou en je paardje *LOL*

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-03 18:55

AmyII"]
Ik schrok dat ik de titel las, maar gelukkig valt het allemaal wel mee.
[/quote]

Ja klopt, ik had het misschien wel een andere titel kunnen geven, maar wist even niks anders...

[quote="Sting"]
Altijd handig om zulke buren te hebben!
[/quote]
[quote="AmyII schreef:
Je hebt geluk met zulk soort buren... ik ken mensen...


Ja ik ben ook MEGA happy met die buren Pling want ze letten heel erg goed op Solide. Gelukkig hebben ze thuis een bedrijf waardoor ze Solide ook goed in de gaten kunnen houden. Hun vinden het hartstikke leuk dat Solide daar staat. De kinderen zijn helemaal dol op haar Lovers Dus is helemaal geweldig!! En daarbij zijn ze nog mijn trouwe fans Knipoog