sommige buitenlanders grrr :@

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 13:01

Botervlieg schreef:
" Heb ik niet alleen met dit onderwerp hoor."

Kom je nog wel achter je pc vandaan dan? Haha!



Eeeeh, ik moet vanaf morgen twee weken zonder Haha! Camping en dan kan de puter niet mee Haha!

Ok dan het antwoord maar. Ik heb niets tegen buitenlanders. Knipoog

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 14:24

Ga je missen...
Have fun in da sun!

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 17:40

Ik dacht dat alles gezegt kon worden op Bokt. Het topic is volgens mij niet echt discriminerend bedoeld. Ze wilde gewoon haar verhaal kwijt. Ik denk waar het probleem is, en het maakt niet uit of het een blanke of andere kleur is, de ouders hadden moeten ingrijpen. Als ik in een speeltuin ben met mijn dochter en ze gedraagt zich niet, dan grijp ik al snel in. En mijn dochter is een blanke! Het is dus zo dat mensen in het algemeen net teveel respect hebben voor andere.

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-03 18:11

gelukkig zijn er ook mensen die mij snappen Lachen

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 18:46

Ja,
ik word alleen een beetje simpel van dat onderschrift van jou.
Maar dat is waarschijnlijk ook de bedoeling? Haha!
.

nathaniel

Berichten: 43
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: merksem-brasschaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 19:05

Maar er zijn ook lieve buitenlanders zoals spanjaarden bijvoorbeeld Schijnheilig

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 19:10

Botervlieg schreef:
Ga je missen...
Have fun in da sun!



Dank je wel. Lekker met knollen naar Haarle bergbeklimmen Haha! .

Zal jullie ook enorm missen maar kom donderdagavond even terug omdat mijn broer vrijdag de rode baret krijgt uitgereikt. Dat mag ik niet missen natuurlijk.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 19:13

DiamondCheckers schreef:
Ik dacht dat alles gezegt kon worden op Bokt. Het topic is volgens mij niet echt discriminerend bedoeld. Ze wilde gewoon haar verhaal kwijt. Ik denk waar het probleem is, en het maakt niet uit of het een blanke of andere kleur is, de ouders hadden moeten ingrijpen. Als ik in een speeltuin ben met mijn dochter en ze gedraagt zich niet, dan grijp ik al snel in. En mijn dochter is een blanke! Het is dus zo dat mensen in het algemeen net teveel respect hebben voor andere.


Dat ben ik met je eens DC dat de ouders hadden moeten ingrijpen. Tsja, het ligt ook aan je eigen instelling ben ik bang en dan maakt het niet uit waar je weg komt.

Laatst was een collega van mij naar een speeltuin gegaan met haar kids hier die afgesloten schijnt te zijn op bepaalde uren. De sleutel is in beheer bij de buurt. Mijn collegaatje komt uit een totaal andere buurt maar op haar fietstochtje hierlangsgekomen. Iedereen mag daar ook spelen maar voor vandalen is het op tijden gesloten. Nou, dacht je dat ze erin mocht? Absoluut niet. Ze heeft wel de gemeente gebeld en een klacht ingediend. Die mensen dachten werkelijk dat die speeltuin alleen van hun was Verward Zucht, waar moet het naar toe.

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-03 19:13

Botervlieg schreef:
Ja,
ik word alleen een beetje simpel van dat onderschrift van jou.
Maar dat is waarschijnlijk ook de bedoeling? Haha!
.

*LOL*

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 20:06

Boefje! Haha!

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 20:08

" Dank je wel. Lekker met knollen naar Haarle bergbeklimmen .

Zal jullie ook enorm missen maar kom donderdagavond even terug omdat mijn broer vrijdag de rode baret krijgt uitgereikt. Dat mag ik niet missen natuurlijk."

Verward Wil ik natuurlijk weten waar Haarle ligt
en watte rode baret inhoudt?

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 20:12

Haarle ligt aan de voet van de Sallandse Heuvelrug (bij Holten) en de rode baret weet ik ook nog niet zo goed. Mijn broer heeft flink in opleiding gezeten imn ht leger en krijgt nu zijn beediging tot weereen stapje hoger. Hij was al sergeant geloof ik.

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 20:46

1. Lijkt me een schitterende omgeving (ken de Holterberg)
en
2. is me nu ook wel even duidelijk als jou Haha!
.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 11:32

Fasel schreef:
nou we hebben hier net een lange discussie over achter de rug. Zoeken zou ik zeggen. Verder vind ik het nu hoog tijd worden dat de discussie over buitenlanders gesloten gaat worden.
\
welja, gewoon kop in het zand steken. Mensen mogen hun verhaal nog niet eens kwijt.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 11:47

WieskeLover schreef:
Ik denk niet dat ikke_89 dit topic heeft neergezet om te vragen: Wat vinden jullie nou van buitenlanders?, maar gewoon om te vertellen wat ze heeft meegemaakt.
En ik vind het heel stom dat die ouders die kinderen niet even op hun kop geven.


dat denk ik nou ook! vind het een beetje banketstaaf om dat gelijk de topic de grond in te stampen, an als de titel je niet aan spreekt van een topic dan kijk je gewoon niet! en wat maakt het uit als een topic al eerder is geweest? als het je niet boeid dan kijk én reageer je gewoon niet!!

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-03 14:37

bedankt Lachen

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 17:59

Ik denk dat we allemaal nu onderhand al weten waar het over gaat. Ik denk dat Fasel het niet echt goed verstond wat ikke-probeerde te zeggen. Ik zie haar standpunt ook wel. Mensen zouden inderdaad gewoon kunnen schrijven wat ze willen, maar met zoveel mensen op Bokt reageren we nu eenmaal niet hetzelfde. Ik denk als we met zijn allen met elkaar kunnen praten en uitleggen waar het topic echt over gaat, dat er meer vrede zou zijn. Misschien een goed idee in de toekomst? Knipoog

PatriciaB

Berichten: 467
Geregistreerd: 14-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 20:14

Vervelend dat ze niet even mochten glijden.
Hier vlakbij is ook een leuke speeltuin waar eigenlijk bijna geen blanke kindertjes spelen.
Er zit daar altijd oppas dus ik dacht dat ik best even naar huis kon om iets te halen.
Mijn zoontje zijn keel dichtgeknepen en zijn bal gestolen,oppas niks gezien
Mijn man is naar die vader gegaan van de kinderen waarvan de andere kinderen dachten dat hij zijn bal had,deze (buitenlandse)man riep meteen zijn kinderen erbij die er uiteindelijk niks mee te maken hadden gehad.
Hij was erg vriendelijk en zei dat ze wel vaker de schuld kregen van het kliekje in de speeltuin!De kinderen spelen nu liever(na nog een paar incidenten) in het andere speeltuintje vreemd genoeg gaat dat tot nu toe goed....
Het is toch te erg dat zelfs de kinderen zich al in groepen verdelen het kan zo gezellig zijn Huilen
Op de camping zei iemand tegen ons,ik hoef je adres niet te hebben,als ik in Den Haag aankom vraag ik gewoon naar een paar hollanders Haha! Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 20:46

Hoe herkenbaar,,,,ben Den Haag uitgevlucht, echt uitgevlucht....Woon nu in Delft maar het rukt hier ook op....Ik geef het hier ook nog een jaar of 10 en dan is het hier ook niet meer leuk..Waar ik dan naar toe moet??? Ik weet het niet

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 20:56

Botervlieg schreef:
"Verder vind ik het nu hoog tijd worden dat de discussie over buitenlanders gesloten gaat worden."

Gelukkig ga jij daar niet over, Fasel.
Ik veronderstel dat Bart + moddies wel ingrijpen als zij vinden dat iets niet kan.

Dergelijke politiek correcte uitspraken mogen dan wel reuze popi zijn onder bevoorrechten die niet of nauwelijks met medelanders geconfonteerd worden, maar ik kan je verzekeren dat mensen die in 'achterstandswijken' wonen of deze bezoeken, een andere kijk ontwikkelen.
Daar hoef je het ook niet altijd mee eens te zijn;
het gaat erom de nuance te vinden.
En die vind je niet door bij voorbaat de discussie uit te sluiten.
.


Ga ik helemaal in mee......

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 20:59

gijsenkim schreef:
Hoe herkenbaar,,,,ben Den Haag uitgevlucht, echt uitgevlucht....Woon nu in Delft maar het rukt hier ook op....Ik geef het hier ook nog een jaar of 10 en dan is het hier ook niet meer leuk..Waar ik dan naar toe moet??? Ik weet het niet


Kom naar Laren, het laatste toevluchtoord!! Ik woon in de buurt en het gaat redelijk hier.

PatriciaB

Berichten: 467
Geregistreerd: 14-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 21:02

Wij hebben op het punt gestaan naar friesland te verhuizen... Haha!
Toen we de afsluitdijk over waren leek het ver van de bewoonde wereld....
Kwamen we in het dorp waar we moesten wezen,het eerste wat we zagen een groep.........
Dus we blijven voorlopig hier,we hebben allebei leuk werk en de kinderen zitten op een leuke gemengde school...mischien dat we ooit naar de achterhoek verhuizen,daar hebben we ook een hoop familie en kennissen.
Krijgt onze dochter eindelijk haar pony want een oom daar heeft land genoeg

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 22:52

Desiree"]
[quote="Fasel schreef:
nou we hebben hier net een lange discussie over achter de rug. Zoeken zou ik zeggen. Verder vind ik het nu hoog tijd worden dat de discussie over buitenlanders gesloten gaat worden.
\
welja, gewoon kop in het zand steken. Mensen mogen hun verhaal nog niet eens kwijt.
[/quote]

Nou nou zeg, dat kan ook wel iets rustiger he. Ik had volgens mij toch al heel netjes bewoord dat ik het niet zo bedoeld had.

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 02:45

Had je niks lolligers te doen dan hier naar (terug)kijken op je ene avondje trug van vakantie, Fasel? Tong uitsteken

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 05:34

Mwoah, je moet je verslaving wel bijwerken he. Hoe denk je dat het is een dag of twee in de stromende regen in tent??? Daar krijg je ontwenningsverschijnselen van hoor Haha!