*Baf* op de grond....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-01 22:44

Nee, lekker puh, ik dus niet *LOL*

Ik had vandaag cameraatje mee genomen voor wat foto's van mijn kids op Orry, das dus een grote
mijlpaal want dat is dus voor het eerst.

Misschien stom hoor, maar sinds gisteren heb ik eigenlijk het gevoel dat Orry meer volwassen is geworden, eigenlijk meer het besef denk ik.

Oke kinderen erop, allemaal prima, dan besluit mijn man dat hij er zonder zadel op wil zitten voor de foto...ik zoiets van 'zou je dat nou wel doen?'
Hij steeds proberen maar Orry draait kont weg of loopt weg...
Dan vraagt hij mij om een voetje, dus ik heb zoiets van 'kun je dat wel aan?'...hij hield vol van wel, omdat hij ook een blote ruggen wedstrijdje had gedaan...
Ik help hem omhoog, hij gaat dus te ver naar achteren zitten, Orry doet een paar keer 10 cm hups hups en *Baf* mijn man glijd er zo vanaf op de grond op zijn zitvlak... *LOL*

Nou is het rare dat hij dus zijn bril kwijtraakte en we de wei doorzocht hebben echt wel drie keer, maar die bril is gewoon weg Verward

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 22:48

Hahaha!! Haha! Haha! Haha! En dat van die bril is idd erg vreemd!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 22:50

haha hoezo maf en eigenwijs *LOL*
mannen..........zucht
nee even sreneus,een meisje bij mij op stal zat ook heerlijk zonder zadel op dr paard,komt dr vriendje,ach laat mij ook maar weer eens(hij heeft zelf ook ponies)maar toen hij er net op zat werd hij ook net zo hard weer gelanceerd! *LOL* tja dr paard vond dat niet zo leuk als HIJ dat deed.........hihi

maar wel maf dat zijn bril nu weg is Verward Verward Verward

Jet

Berichten: 11997
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 00:28

Ha, ha, hoe krijgen jullie het voor elkaar om die bril kwijt te raken? Die vind je vast over een half jaar helemaal platgestampt terug Verward . Soms heb je van die situaties en natuurlijk geen foto, daarvoor ws je vast te veel geschrokken Lachen .

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-01 07:49

Hmmm, geschrokken, nee hoor, ik vond het uitermate grappig Lachen Mijn arme paard was geschrokken Lachen