Paarden mishandeld in Rotterdam....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Paarden mishandeld in Rotterdam....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-03 15:20

In de nacht van zaterdag op zondag zijn er op een manege in Rotterdam,de tramput,verschillende paarden mishandeld.
ze hebben bij verschillende merrie's van alles in hun vagina gestoken,de merrie bij mij op de wei hebben ze waarschijnlijk met een ijzeren buis in haar vagina zitten duwen,zo erg dat het bloed er langs liep.
Bij sommige paarden hebben ze een bloeddruppel in de nek gevonden,en hun eigenaren vermoeden dat ze verdoofd waren omdat die paarden normaal geen lieverdjes in de stal zijn.

Het is toch verschrikkelijk dat dat soort dingen gebeuren,er was niets gestolen daar,ze hebben enkel de paarden mishandeld,stelletje schoften.

Ik hoop dat ze die galbakken gauw pakken en levenslang geven,maarja dat zal toch wel niet gebeuren,jammer genoeg. Boos!

Talitha15

Berichten: 749
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Middelharnis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 15:22

Wat een stelletje IDIOTEN!!!!! Dat is toch niet normaal meer!!! Ik hoop dat ze iemand pakken en hetzelfde bij hen doen!!! Verschrikkelijk, je zal je paardje maar zo vinden. Komt het met de paardjes wel weer goed (lichamelijk dan)? Ik wordt hier gewoon misselijk van! BAH!

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-03 15:26

De merrie die nu bij mij op de wei staat is door de eigenaresse direct daar weggehaald en bij ons neergezet.
Ik geloof niet dat ze er wat van overhoud,teminste dat hoop ik,ze loopt iig lekker nu door de wei te kuieren,gelukkig.

Wieske_S

Berichten: 829
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 15:26

Wat walgelijk zeg! Misselijk
En dit soort dingen lijken wel steeds meer voor te komen.
Je durft je paard toch niet meer alleen te laten zo?!

Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 15:29

ooh my god, wat verschrikkelijk en zo dichtbij!
ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen... die mensen (voor zover je ze nog mens kan noemen Boos! ) wil je toch het kweet niet wat aan doen.

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 15:31

Lizz schreef:
ooh my god, wat verschrikkelijk en zo dichtbij!
ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen... die mensen (voor zover je ze nog mens kan noemen Boos! ) wil je toch het kweet niet wat aan doen.


dit is dus ook het eerste wat in mijn hoofd opkwam, tis zo dichtbij, ik krijg er gewoon een rolberoerte van als ik eraan denk.

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 15:33

Wat verschrikkelijk.Ik moet er niet aan denken mijn paard zo te vinden.Hopelijk is er niet te veel beschadigd.Kippevel.Bah.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 15:36

Afgelopen zondag was daar wedstrijd. Is helemaal niets over ter sprake gekomen volgens mijn instructrice.

Helaas gebeuren dit soort dingen vaker. Bij de Zilverstadruiters te Schoonhoven hebben we dit jaren geleden op de oude locatie ook meegemaakt.

Ik hoop dat de daders nog achterhaald kunnen worden... dan bied ik me wel vrijwillig aan om ook iets bij hun naar binnen te schuiven (zolang het maar veel pijn doet!)

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 15:37

Het gebeurd dus niet alleen hier in de buurt Scheve mond Wij hebben ook al een paar keer bezoek gehad van een of andere malloot.Sinds we alarm op de stal hebben is hij helaas Extreme duivel niet meer geweest.Ik zou die vent zo graag betrappen Boos! Je snapt echt niet dat mensen tot zo iets in staat zijn,maar er zijn zelfs mensen die het bij kleine kinderen en baby's doen Misselijk

madelien

Berichten: 1669
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 15:37

...
heb er gewoon geen woorden voor... waar ligt die manege? is inderdaad heel eng dichtbij... als mijn paardje zoiets overkwam zou ik zo woedend worden... die 'mensen' die zoiets doen mogen van geluk spreken dat ze mij niet kennen Boos!

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-03 15:38

Ja,het klopt dat ze daar wedstrijd hadden,ik hoorde het van de eigenaresse van het weiland waar ik staat.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 15:41

Gatverdamme, hoe ziek kan je zijn.. Ik hoop dat die merrie's er niks aan overhouden..bah wat ziek..Boos!

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 15:41

Helaas doet de politie weing in dit soort gevallen.Na onze aangifte kregen we een brief dat als we meer wisten we moesten waarschuwen.We weten in ieder geval dat er 4 jaar geleden hier ook zo'n gek in de rondte liep en die is gepakt .De werkwijze nu is exact hetzelfde als toen,maar de politie kan geen verhaal gaan halen,dat mogen we zelf doen als we willen...... Boos!

Karinnn

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 15:41

Gadver, zulke berichten maken me zo boos!! Weet niet wat ik zou doen als ik m,n paard zo zou vinden!! Extreme duivel

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 15:45

madelien schreef:
...
heb er gewoon geen woorden voor... waar ligt die manege?

Tegenover het industrieterrein bij Charlois.

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 15:59

Jakkes wie doet zoiets nu toch? Wat bezield iemand om zoiets te doen, zo imenad zou je toch iets aandoen he!

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 17:09

Stelletje schoften ! Dit is dus bij manege Charlois gebeurd .... Bloos Ben benieuwd of ze dan mijn vriendin haar paard niet hebben aangeraakt !

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 17:12

Verschrikkelijk ! Zoiets doe je toch niet! ZIEK noem ik die mensen Boos!
Verschrikkelijke monsters zijn het!!

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-03 17:16

Het is niet manege charlois,maar die stal achter de BP op de groene kruisweg,de tramput.
Het ligt ook helemaal afgelegen daar bij de remise van de metro.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 17:49

Gatverdamme, sommige mensen zijn echt ziek!
Maar het terrein was dus wel toegankelijk voor deze mensen? Komen alle paarden er weer bovenop?

Ziggy

Berichten: 279
Geregistreerd: 14-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 17:53

tjonge jonge wat lopen er toch misbaksels op 2 benen rond zeg:@

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 18:00

Jezus was een gestoorde mensen Hoe kom je erop om zoiets te doen!!! Frusty

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 18:00

Kleintje schreef:
Afgelopen zondag was daar wedstrijd. Is helemaal niets over ter sprake gekomen volgens mijn instructrice.



Onderling werd er wel over gesproken (ik moest daar rijden en ken een paar mensen die daar staan) maar er werd geen paniek situatie gecreeerd, daar hadden de wedstrijdruiters toch niks aan.
Maar onderling was het zeker gesprek van de dag, pensionklanten zaten er verslagen bij, want wat moet je, waar moet je heen en wat is het volgende (is al het zoveelste incident op rij)......
Politie vondt het niet eens de moeite om te komen, er is wel aangisfte gedaan en de dieren zijn gecheckt door een dierenarts.

Maarja hoe hou je dit soort dingen tegen als ze over het hek klimmen (stroom erop?).....
Viv

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 20:32

Ja,stroom erop,en flink veel ook!Wat een ellendelingen,die mogen van mij een flinke stroomstoot door hun kl*te krijgen hoor!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 22:41

highspirited"]
[quote="Lizz schreef:
ooh my god, wat verschrikkelijk en zo dichtbij!
ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen... die mensen (voor zover je ze nog mens kan noemen Boos! ) wil je toch het kweet niet wat aan doen.


dit is dus ook het eerste wat in mijn hoofd opkwam, tis zo dichtbij, ik krijg er gewoon een rolberoerte van als ik eraan denk.
[/quote]

ja nou anders ik wel!!!
ik ben blij dat mijn merrie snachts op stal staat!!(waar overigens ook nog eens het hek afgesloten is van het terrein,en er waakhonden zijn)