Bedankt Carolinef!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Bedankt Carolinef!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-03 17:20

Wat een supermeid is Carolinef toch zeg!!!

Gister ben ik na mijn werk naar haar toe gegaan, omdat Carolinef nog een bodyprotector had liggen die ik over mocht nemen, nou, sterker nog, mocht hem zo op komen halen. Dat kan natuurlijk niet , dus ik had eens gekeken in mijn zadelkast waar ik haar blij mee kon maken.
Pien heeft nu een heerlijke keus aan paardensnoepjes en klontjes, en niet te vergeten een overheerlijke (not) wormenkuur gekregen. Een singel en een rijbroek hoorden ook nog bij het Verwen-Carolinef-pakket, gelukkig paste alles en de bodyprotector past mij ook goed *LOL* !!
Het was een heel gezellig avondje en hopelijk komt Carolinef snel een keertje onze kant in om bij mij thuis te meeten....

Caro, hartstikke bedankt, je bent een wereldmens!!! Lovers

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 17:25

Super aardig van haar!
Hopelijk hoeft de Bodyprotector je geen dienst bewijzen, en hem alleen maar voor de show om Knipoog

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 18:44

Caro en ik meeten regelmatig zijn we gister achter gekomen Haha! Heb haar zeer regelmatig aan de kassa (vanmiddag nog)
Leuk mens, en pien is een leuke fjord!

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 10:34

Nou zeg, krijg er gewoon bijna kleur van achter mijn pc, Party!! is nergens voor nodig.
Ja Veerle vond het mega gezelli en hebben er goed op los gekletst he?!
Ik ben in ieder geval blij dat je blij bent met de bodyprotector, en tuurlijk hoop ook ik dat hij niet echt klappen zal gaan opvangen voor je.

Ik kom zeker eens bij jou buurten, lijkt me gezelli *LOL*

Trouwens vergeet jezelf niet hoor, want jouw kado aktie met snoepjes en blokjes en wormenkuur (hahah Pien wacht maar af }> ) vond ik ook meer dan attent en helemaal niet nodig.

Nouja eind goed, al goed, iedereen happy he? *LOL*

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 11:08

Wat is precies zo'n bodyprotector en waar is het voor gemaakt..? ik hoor veelmensen hierover maa rik heb er nog nooit een gezien geloof ik

of is dat zo'n lichtgevend ding voor s'avonds buiten..? ja he geloof het wel ben geloof ik niet blond maarja soms wel eens suf!

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 11:25

Dat is een soort van schild die je tijdens het rijden, springen enz enz omdoet zodat ALS je valt dat schild de klap kan opvangen ... soort van LichaamsCap zeg maar ...

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 13:38

vind het meer een kogelvrijvest, zo ziet het er ook n beetje uit Haha!