Vandaag Shadow weer gereden...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-01 17:19

Gister heeft ie gewandeld met Iris en Raymond (zoon van Iris)
En vandaag ging ik hem dus weer rijden. Nou het begon alweer goed, maar niet heus Boos!

Ik had hem gepoetst en zijn zadel vastgemaakt en wilde het hoofdstel omdoen, ontsnapt ie weer!! Frusty
Leuk hoor, gelukkig was alles dicht dus kon ie niet de weg op ofzo, maar wel heen en weer rennen...toen kon hij opeens wel galoperen Extreme duivel , ik heb hem de bak ingejaagd en hij wilde galoperen?? Nou ik heb hem zijn zin gegeven, hij MOEST galoperen van mij en nu wel 20 rondjes lang }>
Daarna was ie zo lief als een engeltje Schijnheilig

Ik het hoofdstel omgedaan en erop gegaan. Eerst flink doorgestapt en hij bleef zowaar op de hoefslag Party!! Ook met figuurtjes als van hand verhanderen, 'rechte' (niet echt recht meer zwabberen maar oke) lijnen en gebroken lijnen, was ie braaf, ging wel steeds iets langzamer maar flink been geven en een tikkie en hij wist het weer!

Daarna draven, ging ook wel goed is maar 2x van de hoefslag afgegaan, maar kon hem wel weer netjes terugsturen, hij heeft niet geprobeert om de teugels uit mijn handen te rukken Pling wel geprobeert weer om langzamer te gaan, maar ook dat was weer op te lossen. Hij heeft 1x gebokt, maar dat was niet zo erg.

Na een half uurtje uitgestapt en afgezadeld, omdat ie nat was van het zweet, heb ik hem nog even in de bak gezet zodat ie lekker kon rollen. (helaas had ik mijn digicam niet bij mij Frusty )

Al met al weer een vermoeiend dagje vandaag Gaaaap

Mieke
Berichten: 6926
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 09:29

Vermoeiend misschien, maar je hebt wel mooi je zin gekregen Ineke! Wat zijn die pony's toch eigenwijs! Haha!

Een mooi exemplaar is die Shadow! *LOL*

Groetjes Mieke