Springschoenen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-01 21:46

Ik heb een beetje een dom vraagje misschien.

Ik heb gezien dat Amiga zichzelf geraakt heeft met haar achterhoef (de achterhoef heeft de voorvoet geraakt net op de ballen van de voet) en ze heeft daar een soort wondje, het hoorn is beurs en ligt wat los.

Nou weet ik dat je daarvoor springschoenen om kunt doen (dat helpt toch Verward ) en nou wil het toeval dat ik ook nog springschoenen heb, alleen 1 klein probleempje.....hoe krijg je die dingen in vredesnaam om?
'k Heb gewoon van die rubberen, zonder sluiting (duh, anders wat het nie zo moeilijk)

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 22:27

Gewoon om zn hoef doen en dan net zolang trekken tot je om hebt.
Ik ken ook iemand die ze heeft is wel heel erg lastig met een sluiting is handiger
Greetz Tamaar

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 22:45

pff ben blij dat ik een paar heb met klitteband sluiting. lijkt me een hels karwei om die rubberen om te doen.

succes ermee hoor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 22:59

Valt wel mee, je doet hem binnenstebuiten, en dan om, dus met de wijde kant naar boven. Je tilt het been op en trekt hem er gewoon overheen, als je hem aan hebt vouw je hem gewoon weer terug naar beneden.

Dees

Berichten: 18915
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 10:10

en hoe haal je ze er dan weer af.. ook gewoon trekken?

Ik heb van die schoenen met klittebandsluiting, maar op de aanhechtingspunten van dat klitteband zijn de schoenen wel wat hard... het velletje onder de kogel wil er nog wel eens van opengaan (als een blaartje)....

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-01 13:59

Ik ben benieuwd, ik ga het na het weekend weleens proberen op een rustig moment, ik dénk dat ze schrikt van die dingen Haha! 'help, wat heeft ze nú weer bedacht?'.......die rare mensen ook altijd.

Maar goed, jullie horen nog wel hoe het afgelopen is *LOL*