IK heb ook altijd geluk..NOT

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

IK heb ook altijd geluk..NOT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-03 09:00

Mensen zeggen dat er na regen zonneschijn komt, nou dat is bij mij hhogstens 2 weekjes geweest NA EEN JAAR
Nou ik was al weken moe, nu bleek iemand uit mijn kennisen kring pfeiffer te hebben , dus wij naar de dokter voor bloedtesten nou denkt ie vent ook aan pfeiffer of bloedarmoede, dinsdag de uitslag.
Ik heb ook nog vast zittende nek spier aan hechtingen waardoor ik af en toe steken in mn hoofd krijg.
Nou voor onze hond is er dan wel weer iets goeds die kanker ligt stil.
Nou dan kwam ik gisteren aan bij de paarden, ik was Pinto zo aan het poetsen en wat voel ik een knoerharde bult onder zn buik zo groot als een ei, nou ik gevoeld of ie er pijn aabn heeft, nou dat heeft ie niej maar toch maar ik me der zorgen over want wie weer is het weet ik veel wat.
Nou de bak was te nat om te rijden dus zijn Anouk (beste vriendin) en ik met Pinto en Natal gaan wandelen, ineens zie ik Natal zijn staart nou helemaal die haren rechtop helemaal geschuurd (we hadden het behandeld)
nou dus ik wil die haren plat leggen ik had gewooon een hele bos in mn handen er zit nu op zn staartwortel een kale plek van 4 cm doorsnee echt neit grappig het ziet der dus niet uit maar hij heeft dus nog steeds last van zomer eceem

nou dan heeft mijn Pinto het toch eigenlijk goed die heeft dus nooit wat alleen in de zomer moet je n neus insmeren that's it maar ja al me al was het weer een geluks week. Owq ja ik heb heel de werek niet kunnen rijden van het weer

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 09:15

Echt een r*tweekje, dus.
Arme jij, ik hoop dat je snel weer geluk hebt.

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-03 09:17

5thnx