Jeej, Summertje heeft lef :o)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Jeej, Summertje heeft lef :o)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-03 16:13

Mijn vriend en ik gingen Rachel net weer in het land zetten. Rachel stond daar maar wat, dus ik ging voor de gein even proberen erop te springen (in mijn achterhoofd houdend dat ik er toch niet op kom, ben daar veels te stijve hark voor) Knipoog . Dus zegt mijn vriend, hup ik hou er wel vast, dan ga jij erop. Dus ik zeg, ja hallo, Rachel is al zo'n zenuwpees, en dan zit ik er eindelijk op en dan cross ik het hele land door. Tong uitsteken
Maar uiteindelijk stond Rachel bij de voerton te eten Vork , dus ik toch even proberen wat ze deed. Ik klim op de voerton, Rachel doet niks. Nou even hangen zei ik, ik op haar hangen en ze deed weer niks. Dus ik weer op de voerton staan en ik klim er zo op. Die lieverd bleef gewoon stilstaan en vond het allemaal maar best. Daar zat ik dan zonder zadel en hoofdstel op mijn pony, helemaal blij, haha!
De meeste pony's gaan altijd opzij als je erop wil klimmen via iets, maar zij dus niet, echt een schat! Nouja jullie hebben ook niks aan dit banketstaaf en zullen wel denken wat is hier nou weer bijzonder aan. Scheve mond

basje01
Berichten: 323
Geregistreerd: 07-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 16:29

nee hoor,

is heel leuk dit soort dingen, moet wel een beetje alles kunnen doen met je paardje

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 16:53

heb ik straks ook nog gedaan, emmer gepakt en d'r opgeklommen.
ik was nog even bang dat starlight naar voren zou rennen, maar ze liep gewoon rustig door de wei, zelfs zonder halster!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-03 17:19

Haha, nou misschien vanavond nog een keer proberen. Even stukje stappen door de wei, en maar hopen dat mijn pony zich in kan houden Tong uitsteken

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 17:20

succes, wel blijven zitten he Haha!

cecilia

Berichten: 92
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 17:48

heey ja leuk man en dan moet je eens kijken wat we vanmiddag hebben gedaan Knipoog

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-03 18:19

Tss Topic-omhoog-haler, nou denkt iedereen dat ik een held op sokken ben Tong uitsteken

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 12:54

ik kan me niet voorstellen dat je een grotere schijtert bent dan mij.
Zo erg is het dus nou ook weer niet Haha!