Nieuwe auto!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Nieuwe auto!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-03 12:18

Deze week heb ik mijn 'good old'renault 5 in elkaar gereden tijdens een ongeluk. Wiens fout het is is nog niet bekend, maar 1 ding weet ik wel, mijn auto is totall loss. Toen heb ik van de week de scooter bij mijn vader opgehaald. Dit apparaat had al ongeveer een jaar stilgestaan, dus toen ik de andere dag door weer en wind naar mijn werk reed viel de accu uit...
Tijd voor een andere auto?
Gisteren heb ik een Renault Twingo gekocht. Zwart metallic. 1999. 50.000 km. gelopen en alles lekker luxe (electrische ramen etc.) Dus ondanks alle pech deze week ook weer een leukigheidje!
Volgende week kan ik hem bij de garage ophalen, kan niet wachten!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 12:20

Gaaf! Dat is iig beter dan je Renault 5 dat weet ik wel Haha!
Veel rijplezier!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 12:41

Leuk hoor! Ik heb vroeger ook een Twinky gehad, een donkerblauw metallic. Lekker autootje was het, lekker zuinig en overwacht veel ruimte. Helaas heb ik daarmee een ongeluk gehad, waardoor hij (zij?) total loss was.

LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-03 14:04

Dat is minder Tessebes! Ik hoop dus dat ik deze echt heel kan houden, want ik heb vandaag mijn verzekeringspremie laten berekenen voor als ik all risk zou verzekeren en dat zou me veels te veel geld kosten, dus ben weer gegaan voor WA...
Maar dan mag ik dus geen schade veroorzaken!!